פתח תקווה

בן 30 רכב על קורקינט, נפגע מאוטובוס ונהרג

גבר כבן 30 נהרג אמש (מוצאי שבת) בעת שרכב על קרוקינט חשמלי, לאחר שנפגע מאוטובוס, ברחוב בר כוכבא בפתח תקווה. המשטרה פתחה בחקירה, נהג האוטובוס עוכב (בארץ)

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

גבר כבן 30 נהרג אמש (מוצאי שבת) בעת שרכב על קרוקינט חשמלי, לאחר שנפגע מאוטובוס, ברחוב בר כוכבא בפתח תקווה.

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירת התאונה, ביצעו ברוכב פעולות החייאה והוא פונה במצב אנוש לבית החולים 'בילינסון' בעיר, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

המשטרה פתחה בחקירת התאונה הקטלנית ולזירה הגיעו בוחני התנועה של המשטרה. נהג האוטובוס עוכב לחקירה.

אבי אלוני חובש איחוד הצלה מסר כי "מדובר בתאונה עם מעורבות קורקינט חשמלי ואוטובוס. הגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים והענקנו סיוע ראשוני תוך ביצוע פעולות החייאה על רוכב הקורקינט החשמלי כבן 30 שנפצע באורח אנוש".

(צילום: דוברות איחוד הצלה)

אופיר יצחק ואלי לווינשטיין חובשים בכירים ב'מד"א - הצלה פתח תקווה' סיפרו כי "הפצוע שכב שרוע על הכביש בסמוך לקורקינט כשהוא ללא דופק ונשימה עם פציעה אנושה, הענקנו לו טיפול ראשוני מציל חיים שכלל ביצענו פעולות החייאה ועצירת דימומים, והעלנו אותו לאמבולנס להמשך פינוי לבית החולים בילינסון".

פראמדיק מד"א רכוב על אופנוע אלחנן אלון והחובשים של מד"א חזי גוטמן ויששכר וייס סיפרו: "רוכב הקורקינט החשמלי שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי ולבצע פעולות מצילות חיים שכללו הנשמה, עיסויים ועצירת דימומים. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במצב קריטי לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה".

מהמשטרה נמסר כי "בתאונת דרכים שאירעה הערב ברחוב שטמפפר פינת בר כוכבא בפתח תקווה, בין רוכב קורקינט חשמלי לאוטובוס, נקבע מותו של רוכב הקורקינט, גבר כבן 40 בביה"ח בילינסון. התאונה נחקרת בידי בוחני התנועה של המשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר