עם תזמורת

מלווה מלכה חגיגי בישיבת אור ישראל • צפו

בישיבת אור ישראל, שם הייתה התפרצות קטנה של קורונה - אחרי חג החנוכה, חגגו במוצאי שבת מלווה מלכה חגיגי עם התזמורת של יענקי רובין ומוטי לייכטר • צפו בתיעוד (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
התלמידים בישיבה (צילום: רוטרניק)

בישיבת 'אור ישראל' בפתח תקווה, בראשות הגאון רבי יגאל רוזן, שם הייתה התפרצות קטנה של קורונה - אחרי חג החנוכה, אותה הצליחו לבלום במהירות, חגגו אמש (מוצאי שבת) מלווה מלכה חגיגי.

בפני הבחורים הופיעה התזמורת של יענקי רובין ומוטי לייכטר.

יצוין, כי בניגוד להסתה שהופצה ברשת נגד הישיבה, כל האומנים שהופיעו בהתנדבות בפני הבחורים, עמלי התורה, הינם מחלימי 'קורונה'. מלבד זאת, הם נכנסו מדלת נפרדת ושמרו על מרחק ניכר מהבחורים.

זאת ועוד, הקפסולות בישיבה בוטלו, לאחר הזמן שעבר מאז חזרו הבחורים לישיבה עם תום חופשת החנוכה, שכן לפי מתווה הקפסולות, בחלוף השבועיים הראשונים ולאחר שהתברר כי אין נדבקים בישיבה, הקפסולות מבוטלות וכל הבחורים מתאחדים, וזו הסיבה בגינה נראים הבחורים יושבים יחד במלווה מלכה.

הפעיל החברתי ירון קדושים, שיזם את הערב מספר ל'כיכר השבת': "הזמרים יענקי רובין ומוטי לייכטר, גרים בשכנות לישיבה - 300 מטרים. וכן גם תורם מערכת ההגברה חנוך רובין, הזמרים - הם מחילמי קורונה ומלבדם לא היה איש במקום ונשמר יותר מ-4 מטרים בין האומנים לבחורים.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר