תחתור לחיבור מהיר

יו"ר 'העבודה' החדשה: ח"כ מרב מיכאלי, שנשארה באופוזיציה

שוב אישה בראשות מפלגת 'העבודה': ח"כ מרב מיכאלי ניצחה בבחירות לראשות המפלגה בהפרש ניכר של 77% תמיכה לעומת ששת יריביה האחרים שהיו רחוקים ממנה מאד (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: אולפן כיכר השבת)

שוב אישה בראשות מפלגת 'העבודה': ח"כ מרב מיכאלי ניצחה בבחירות לראשות המפלגה בהפרש ניכר של 77% תמיכה לעומת ששת יריביה האחרים. מול מיכאלי עמד בעיקר אבי שקד, בעל חברת הימורים ישראלית וחבר קרוב של היו"ר הפורש, השר עמיר פרץ, שלכאורה רצה להמשיך לשלוט במפלגה. רק 26% ממתפקדי המפלגה בחרו - 9,561 מתוך 37,000. מהם 7,483 בחרו במרב מיכאלי לראשות התנועה.

מיכאלי בראיון בכיכר השבת

ח"כ מיכאלי הייתה היחידה משלושת נציגי 'העבודה' שסירבה להיכנס לממשלת האחדות של נתניהו וגנץ ונותרה באופוזיציה. מיכאלי הקפידה לתקוף את שני חבריה לשעבר, עמיר פרץ ואיציק שמולי, על ה"בגידה בבוחרי המפלגה" והחבירה לנתניהו.

פחות משבועיים להגשת הרשימות, ובמערכת הפוליטית בטוחים כי ניצחון מיכאלי מקרב במיוחד את איחוד 'העבודה' עם אחת ממפלגות המרכז האחרות, בעיקר עם 'הישראלים' של רון חולדאי. שר הרווחה איציק שמולי צפוי לפרוש מהמפלגה ולחבור ככל הנראה לבני גנץ ב'כחול לבן'.

בשמאל בירכו את מיכאלי על ניצחונה הגדול. עפר שלח, יו״ר מפלגת ׳תנופה׳ מסר: "ברכות לחברתי מרב מיכאלי, שהלכה בדרך הישר וניצחה. עכשיו הזמן לפעול ולהתחבר מהר וללא היסוס".

יו״ר מפלגת הישראלים רון חולדאי בירך אף הוא את מרב מיכאלי על ניצחונה המרשים בפריימריז לראשות מפלגת העבודה: "מרב היא מנהיגה חשובה. ניזום באופן מיידי שיח על בניית בית גדול לכל המרכז שמאל. נתאחד כדי לנצח את נתניהו ולהביא שינוי למדינת ישראל. זה מה שהציבור מצפה מאיתנו וזה מה שנעשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר