"נערכים לעוד לילה"

אחד הפורעים בבני ברק: אני מתחרט, אשלם הכל

בבית המשפט הודה אחד הנערים שהשתתפו ב'ליל האנרכיה' בבני ברק, בכל מעשיו, הביע עליהם חרטה ואמר כי ברצונו לשלם על כל הנזקים שגרם • כך נעצר אחד מששת חבריו (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מעצר אחד החשודים (צילום: דוברות המשטרה)

שישה נערים, תושבי בני ברק, נעצרו למעורבות בהפרות הסדר הקשות אמש (ראשון) בעיר; גורם בתחנת המשטרה המקומית אומר ל'כיכר השבת': "אנחנו נערכים ללילה נוסף שכזה".

כזכור, מוקדם יותר היום נעצרו ארבעה חשודים במעשי האנרכיה בבני ברק, בהם הכאתם של נהגי אוטובוס ושריפת אחד מהם סמוך לבנייני מגורים.

בחלוף מספר שעות הסתיימה פעילות מבצעית נוספת של המשטרה, בהתאם לנתוני החקירה, המודיעין והממצאים בזירות האירועים: עוד שישה חשודים נעצרו, תושבי העיר כולם, שלושה מהם קטינים, בחשד למעורבות בהפרות הסדר.

בשלב זה הובאו השישה לחקירה במשרדי התחנה שבמרחב דן, ובהתאם לממצאי וצורכי החקירה, תבחן המשטרה את הבאתם מחר לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

האוטובוס שהוצת (צילום: יוסי ויזל)

אחד מארבעת העצורים הראשונים בפרשה כבר שוחרר למעצר בית למשך שבוע, באולמה של שופטת בית משפט השלום טל פישמן לוי, תוך שהוא מודה במעשים, ומביע חרטה ונכונות לשלם על כל הנזקים שגרם.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר כעת, כאמור, גורם במשטרת בני ברק: "אנחנו נערכים ללילה נוסף שבו צעירים ינסו להפר את הסדר. נפעל מולם ביד קשה".

צפו באחד המעצרים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר