"שכחו את תפקידם"

שוב עריקה מ'כחול לבן'; הפעם - ל'העבודה'

יו"ר וועדת החינוך בכנסת הודיע היום, כי החליט לעזוב את מפלגת כחול לבן ולעבור להתמודד בפריימריז של מפלגת העבודה. "הממשלה שכחה את תפקידה כלפי הציבור" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
רם שפע (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

עורק חדש ממפלגת כחול לבן: יושב ראש וועדת החינוך בכנסת, חבר הכנסת רם שפע, הודיע היום (שני) על עזיבתו את המפלגה לטובת מפלגת העבודה.

שפע, לא קיבל שיריון במפלגת העבודה ויתמודד בשבוע הבא - יחד עם כולם בפריימריז המתוכננים של מפלגת העבודה.

כזכור, שפע היה אחד מאותם המורדים ממפלגת כחול לבן מ'ליל החניונים', שהצביע נגד עמדת סיעתו ובכך למעשה הביא יחד עם חבריו, לפיזור הכנסת ולהליכה לבחירות רביעיות.

שפע, שימש כאמור כיו"ר ועדת החינוך, והיה אחד מחברי הכנסת שהתנגדו לא מעט להחלטות הממשלה, וטרפד את סגירת מוסדות החינוך אחרי החלטת קבינט הקורונה.

שפע הסביר את החלטתו כך: "הממשלה הזו שכחה את תפקידה כלפי הציבור, לכן הצבעתי בעד הפלתה. כעת, אפעל בכל כוחי כדי להוביל לשינוי אמיתי שכל כך נחוץ למדינה שלנו. מתוך כך, החלטתי לרוץ בבחירות לרשימת העבודה במטרה להצטרף לחברתי מרב מיכאלי, יו"ר המפלגה, ולקדם את התחדשות המחנה הדמוקרטי והליברלי בישראל".

"מרב היא מנהיגה אמיצה, ערכית ונחושה ויהיה לי הכבוד להצטרף אליה לרשימה שלא רק מדברת על דמוקרטיה, אלא מקיימת אותה הלכה למעשה".

"אני שמח", אמר שפע: "נרגש וחדור מטרה להצטרף לבית פוליטי שמרגיש כמו בית. מחנה המרכז-שמאל זקוק להתחדשות, התעוררות ותעוזה. זה אפשרי ואני גאה לקחת בכך חלק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר