בכפוף לאישור הממשלה

שר החינוך: "קורא להיערך לפתיחת המוסדות בשבוע הבא"

שר החינוך יואב גלנט אופטימי, ובפגישה שקיים היום עם 100 ראשי רשויות אמר: "אני קורא להיערך לאפשרות שהממשלה תחליט לפתוח את מערכת החינוך בשבוע הבא" (אקטואליה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Gershon Elinson/Flash90)

שר החינוך יואב גלנט, קיים היום (שני) שיחה עם כ-100 ראשי רשויות והוא הבהיר להם, כי עליהם להתכונן לאפשרות שהממשלה תחליט על פתיחת מוסדות חינוך, כבר בשבוע הבא.

הפגישה התקיימה עם יו"ר השלטון המקומי, חיים ביבס, יו"ר הרשויות האזוריות שי חג'ג' ובנוסף כ-100 ראשי ערים ורשויות - במהלך הפגישה אמר גלנט: "יש להיערך לאפשרות שממשלת ישראל וקבינט הקורונה יקבלו החלטה לפתוח את מוסדות החינוך, בצורה חלקית או מלאה, בשבוע הבא".

השר גלנט סייג את דבריו ואמר: "בימים הקרובים תתכנס הממשלה על מנת להחליט על מועד ואופן החזרת התלמידים לבתי הספר. איני יודע מה תהיה המלצת המומחים ומשרד הבריאות, לנוכח נתוני התחלואה והסיכון להתפשטות המוטציות השונות בישראל. עם גמר הדיון, תצא הנחייה מלאה ומסודרת".

לסיכום אמר השר גלנט כי הוא "מבקש מכל ראשי הרשויות במדינת ישראל להיערך מעכשיו לאפשרות שמוסדות חינוך ייפתחו בשבוע הבא – וזאת משום שההיערכות לפתיחתם היא מורכבת ודורשת זמן. וכן נדרש להמשיך ולעודד את צוותי ההוראה ותלמידי כיתות יא'-יב' להגיע ולהתחסן בקהילה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר