העלייה בתחלואה

היום: נתניהו יקיים דיון בהארכת הסגר בשבוע

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יקיים דיון עם שר הבריאות, ראש המל"ל, ובכירי מערכת הבריאות בכדי לקבל החלטה האם להאריך את הסגר בשבוע ימים, בשל העלייה בתחלואה (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו יקיים בצהריים (שלישי) דיון עם שר הבריאות יואל יולי אדלשטיין, ראש המל"ל מאיר בן שבת, ובכירי מערכת הבריאות בכדי לקבל החלטה האם להאריך את הסגר בשבוע ימים, כפי שהמליץ משרד הבריאות.

אמש קיים נתניהו דיון דומה, בו שמע לראשונה על המלצת משרד הבריאות להאריך את הסגר. בתחילה אחד הנוכחים בישיבה העלה אפשרות של פתיחת הגנים בשבוע הנוסף, אך נתניהו הביע עמדה התומכת בסגר מלא של שבוע ימים נוסף.

באשר לדיון שהתקיים אתמול, נמסר מלשכת ראש הממשלה: "הדיון עסק בניתוח מגמות התחלואה, קצב ההתחסנות, השפעת המוטציות על מצב התחלואה, תאריכים ליציאה מהסגר וסוגיות נוספות".

כמו כן, בכירי משרד הבריאות הביעו חשש שגם בתום המועד הנוכחי של הסגר נישאר עם רמה גבוהה של תחלואה ועומס כבד מאוד של חולים קשים בבתי החולים. סוכם כי מחר ימשיכו בהתייעצויות.

כאמור, במהלך היום נתניהו ייכנס דיון נוסף, בו יקבל החלטה האם להביא לממשלה הצעה להארכת הסגר. יצוין כי יו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, הודיע כי יתנגד להארכת הסגר כל עוד חוק העלאת הקנסות לא יאושר במליאת הכנסת בקריאה שנייה ושלישית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר