לזמן לא ידוע

השמים נסגרו: נתב"ג נסגר בשל נגיף קורונה

הלילה בחצות נסגר נמל התעופה בן גוריון לטיסות נכנסות ויוצאות ונאסרה כניסתם של אזרחים זרים באופן גורף. רבים הגיעו לשדה התעופה כדי לתפוס את הטיסות האחרונות (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מספיקים טיסה אחרונה, אתמול (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)

על פי החלטת הממשלה, הלילה (שלישי), בחצות נסגר נמל התעופה בן גוריון בשל החשש להגעת מוטציות נוספות של נגיף הקורונה לישראל. רבים ניסו להגיע ברגע האחרון לשדה התעופה בכדי לטוס אך חלקם נאלצו לשוב על עקבותיהם כשהם מאוכזבים. הבוקר עדיין ינחתו בישראל מטוסים שיצאו לפני הזמן בו נסגר השדה.

על פי ההחלטה הרשמית הסגירה תיעשה לשבוע בלבד, עד יום ראשון, מועד סיום הסגר הנוכחי אבל במשרד הבריאות ממליצים להאריך את סגירת השדה בלפחות עוד שבועיים-חודש.

מדובר בסגירה הרמטית של טיסות נכנסות ויוצאות מלבד מטוסים פרטיים של בעלי הון שאינם נמצאים בתקנות הממשלה בשל קשיים משפטיים.

על פי התקנות, תיאסר מעתה למשך שישה ימים הגעתם ארצה של מטוסים בעלי רישום זר מלבד טיסות מטען, טיסות רפואיות או טיסות כיבוי אש. טיסות שהמריאו לפני חצות שעון ישראל יורשו לנחות בנתב"ג, כאשר כניסת אזרחים זרים תיאסר אף היא באופן גורף - מלבד כאלו שקיבלו מראש אישור חריג מטעם רשות האוכלוסין וההגירה.

ישראלים לא יורשו להמריא לחוץ לארץ, מלבד אלו שקיבלו היתר מיוחד מועדת חריגים כדוגמת טיסה לצורך קבלת טיפול רפואי, השתתפות בהלוויה של קרוב משפחה או הליכים משפטיים בחוץ לארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר