ללא ירידה

ה'קורונה' במגזר: 33% מהתחלואה הכללית, כפול חיוביים

ממספרים פנימיים של משרד הבריאות שהגיעו לידי 'כיכר השבת' עולה כי 33% מהתחלואה אתמול - מהמגזר החרדי • אחוז הבדיקות החיוביות - כפול מהמגזר הכללי • עלייה במספר הבדיקות (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

33% מכלל התחלואה החדשה אתמול (שני) - מהמגזר החרדי, למרות היותו רק כ-12% מהאוכלוסייה בישראל. כך עולה ממספרים פנימיים של משרד הבריאות שהגיעו לידי 'כיכר השבת'. מספר המאומתים אתמול עומד על 8,571, מתוכם 2,868 מהחברה החרדית.

עוד עולה כי אחוז הבדיקות החיוביות במגזר החרדי ממשיך להיות גבוה ועומד על 206%, כפול מהמגזר הכללי - שם אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 9.9%.

עם זאת, ישנה עלייה במספר הבדיקות במגזר החרדי. בממוצע ל-10 אלף אזרחים, בציבור החרדי יש 120.9 בדיקות, בעוד במגזר הכללי יש 95.9 בדיקות ל-10 אלף אזרחים.

כמו כן, אחוז בדיקות החיוביות בערים החרדיות ממשיך להיות גבוהה מאוד, ערים המובילות בטבלה האדומה של רמזור הקורונה: בני ברק - 20.36%, עמנואל - 30.08%, רכסים - 24.54%, ביתר עילית - 25.38%, מודיעין עילית - 22.17%, אלעד - 22.78%.

בכיר במשרד הבריאות אומר הבוקר ל'כיכר השבת': "למי שחשב להיכנס לשאננות, אז שוב מתחילה מגמת עליה והמספרים בציבור החרדי מטפסים.

"חשוב שנזהיר מראש: כל מי שמתכוון להשתתף באירוע, טיש או מסיבה לכבוד ט״ו בשבט שם נפשו בכפו. שיחשוב לפני כן על ילדיו, נכדיו או הוריו. ההתקהלויות האלו עלולות לסיים חיים ולהביא עלינו עוד יתומים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר