התגובה למיכאלי

עמיר פרץ פורש מ'העבודה' כדי להישאר שר

מרב מיכאלי דרשה את התפטרותו מממשלת נתניהו, ובתגובה הודיע עמיר פרץ כי הוא עוזב את מפלגת העבודה, מתפטר מהכנסת, ונשאר שר הכלכלה והרווחה בתיאום עם גנץ (פוליטי)

(צילום: Miriam Alster/Flash90)

עמיר פרץ מודיע הערב (שלישי) על התפטרות ממפלגת העבודה ועל פרישה מהכנסת, בתגובה לדרישת היו"ר הנבחר של מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, שיפרוש מהממשלה.

פרץ, החליט להישאר בתפקידו כשר העבודה והרווחה בתיאום עם יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, כדי לא לחזק את הימין.

במכתבו למיכאלי כתב פרץ, "אין לי כל כוונה להיגרר לקמפיין השנאה שאת מייצרת בימים אלה. מכיוון שהודעתי שאינני מתכוון להיכלל בשום רשימה לכנסת ה- 24, ומאחר ומדובר בממשלת מעבר שכל עזיבה של שר השייך לגוש המרכז – שמאל בממשלה רק מחזקת את גוש הימין, ולכן החלטתי להיענות לבקשתו של ראש הממשלה החלופי ושר הביטחון, בנימין גנץ, ולהמשיך ולמלא את תפקידי כשר הכלכלה והתעשייה".

"אמשיך לפעול למען מאות אלפי המובטלים במסגרת אחריותי על שירות התעסוקה. למען העצמאים שזקוקים לסיוע ולהיערכות לתכנית השיקום של הימים שאחרי הקורונה. אמשיך להירתם לסייע למפעלים הנמצאים בקשיים, ולעודד הקמת מפעלים חדשים".

פרץ הוסיף, "אני פועל בימים אלה לפרוס כיפה טכנולוגית חזקה ורחבה מעל כל אזורי הפריפריה והמגזר הלא יהודי באמצעות סדרי עדיפויות חדשים אותם קבעתי יחד עם הרשות לחדשנות".

יצוין כי עמיר פרץ, היה יו"ר מפלגת העבודה והצטרף עם חלק מחברי הסיעה לממשלה. בפריימריז האחרונים החליט שלא להתמודד שוב, ואף הודיע כי לא ישולב ברשימה הבאה של 'העבודה' לכנסת.

מרב מיכאלי מסרה בתגובה: "‏עמיר פרץ תרם תרומה חשובה למפלגה ולמדינה. מפלגת העבודה מתחילה עכשיו מחדש, היא לא תהיה חלק מממשלת גנץ נתניהו המושחתת, היא תהיה בית של אמת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר