הפרויקטור מדבר

אליהו ארנד: "יש הדבקה ונפטרים מאירועים המוניים"

אליהו ארנד, פרויקטור קורונה חרדי, מסביר, בריאיון באולפן 'כיכר', את ההדבקה ההמונית במגזר החרדי ומזהיר מאירועים המוניים שלדבריו הובילו להדבקה, חולים ונפטרים. צפו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

הרב אליהו ארנד, פרויקטור קורונה במגזר החרדי וחבר אגודת 'למענכם', בריאיון באולפן 'כיכר השבת', את ההדבקה ההמונית במגזר החרדי ומזהיר מאירועים המוניים שלדבריו הובילו להדבקה, חולים ונפטרים. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

באשר לעלייה בתחלואה החרדית, מסביר ארנד: "השתנה דבר מאוד מהותי וזו המוטציה הבריטית. בעבר המבוגרים - שמרו עליהם מכל משמר, מי שפחות נשמר זה הציבור הצעיר והוא פחות נדבק. אפשר לראות היום את האשפוז אצל צעירים, הייתי בשבוע האחרון בבתי החולים - יש שינוי מקצה לקצה בנושא של המאושפזים וגם בנושא של הנדבקים. אם בעבר זה פגע יותר במבוגרים, המוטציה החליפה את זה".

"מקדם ההדבקה של המוטציה הוא יותר מהיר, אצלנו שיש דירות צפופות ולפני כן שמוסדות החינוך היו פתוחים אז אנחנו יודעים שגם בכיתות צפוף, זה משפיע ישירות על ההדבקה".

ארנד התייחס לאירועים ההמוניים בקצה המחנה ואמר: "ברור שבאירועים יש הדבקה, גם בחתונות שלא נזהרים - יש הדבקה. אין ספק שזה מקדם הדבקה, מביא חולים ויש אנשים שנפטרו לצערנו מאירועים כאלה. אני מכיר נפטרים כאלו, יש אדם שהתפרסם מאוד בתקופה האחרונה בגלל טרגדיה במשפחה שלו, וזה משמחה משפחתית שנדבקו שם, לפעמים הבן מדביק את האבא וגורם למוות".

"בכל אירוע המוני יש הדבקה, זה ברור וזו סכנת נפשות", הוסיף ארנד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר