המלחמה במוטציה

נתניהו: הממשלה תאריך מחר שוב את הסגר

ראש הממשלה הצהיר כי דרישת משרד הבריאות להארכת הסגר תאושר מחר בישיבת הממשלה, בנוסף לסגירת הגבולות, כולל סגירת כבישי הגישה לירדן • בכמה זמן יוארך הסגר? (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מצהיר היום (רביעי) כי הממשלה תאשר מחר, יום חמישי, את הארכת הסגר, בנוסף לסגירת הגבולות היבשתיים.

במרכז חיסונים בעיר שדרות אמר נתניהו, "אנו מגנים על עצמנו בפני המוטציה. המוטציה הבריטית משתוללת בעולם והיא גם נכנסה לישראל".

נתניהו התגאה: אנחנו הצלחנו לבלום אותה, אנחנו צריכים להוריד אותה ולהבטיח שלא יכנסו מוטציות חדשות שאנחנו אפילו לא מכירים".

"לשם כך קבענו שני דברים: אחד - סגר. אני אכנס מחר את הממשלה ואני אעביר את הצעת משרד הבריאות לממשלה להארכת הסגר, נחליט לפי רמת התחלואה כמה זמן".

"הדבר השני - אנחנו נאריך את איטום הגבולות שלנו. אנחנו הראשונים בעולם לסגור את הגבולות ולא לאפשר לשום טיסות מסחריות להיכנס למדינת ישראל. אני אוסיף לכך עכשיו את ניתוק הגישות היבשתיות כולל כבישי הירדן".

לסיום אמר נתניהו, "הבאנו תכנית כלכלית לעזור גם לעסקים וגם לאזרחים, אני מצפה מכולם לשים את הפוליטיקה בצד ולהתגייס כאיש אחד, גם לצעדים הבריאותיים שאנחנו צריכים לעשות וגם לצעדים הכלכליים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר