ביבי הצליח?

האם הרשימה המשותפת עומדת להתפרק?

מזכירות הרשימה המשותפת הודיעה כי המפלגה לא תרוץ לבחירות הבאות במתכונתה הנוכחית וזאת עקב חילוקי דעות עם מפלגת רע"מ שמציבה שני תנאים עקרוניים להן (חדשות)

חברי הרשימה המשותפת (צילום: David Cohen/Flash90)

הרשימה הערבית המשותפת, שגרפה בבחירות האחרונות 15 מנדטים - ולאחרונה זוכה בסקרים ל-10-11 מנדטים, לא תרוץ ככל הנראה ביחד וזאת לאור אי הסכמה עם מפלגת רע"מ.

לפני מספר שעות, נערכה פגישה של נציגים מכלל המפלגות, בכדי לנסות ולהגיע להבנות ולהמשיך לרוץ כרשימה אחת, הרשימה המשותפת הוציאה הודעה כי לא הצליחו להגיע להבנות והרשימה המשותפת לא תרוץ במתכונתה הנוכחית.

מפלגת רע"מ אמרה בהודעה רשמית: "ביקשנו לכבד את עמדתנו הערכית כתנועה דתית בהצבעות בכנסת. דרישותינו במו"מ מול מרכיבי המשותפת התקבלו בדחיה ללא שום הסבר".

בתנועה הוסיפו עוד, כי "מועצת אל-שורא תתכנס ב-48 השעות הקרובות לקבל החלטה סופית לאחר דחיית הבקשות שלנו במשא ומתן".

יו"ר רע"ם, מנסור עבאס, הגיב אף הוא ואמר: "הם גם לא רוצים לכבד את ערכי הדת והחברה, וגם רוצים להישאר על הספסל של המגרש הפוליטי. ניסינו למנוע התפרקות המשותפת עד הרגע האחרון, עכשיו ההחלטה היא בידי מועצת רע"ם".

עיקר הויכוח בין רע"ם לשאר המפלגות, היה העיקרון שהציבו רע"ם, כי הם מסכימים לא לתמוך בנתניהו, תמורת שני תנאים, הראשון, שהמפלגה לא תתמוך בהצעות המנוגדות להלכה המוסלמית והשנייה, שיצביעו מראש על איזה מועמד הם הולכים לתמוך כראש ממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר