52 יום לבחירות

הליכוד מתעלם מגדעון סער ומתייחס ללפיד

יו"ר תקווה חדשה חתם פומבית על מסמך התחייבות כי לא יישב בממשלה בראשות בנימין נתניהו אך בתגובה לכך, בחרו בליכוד להתייחס דווקא אל... יאיר לפיד • למה? (בחירות 2021)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Noam Revkin Fenton/FLASH90)

גדעון סער, שהודיע על התמודדות לראשות הממשלה, חתם פומבית, בראיון טלוויזיוני, על התחייבות שלא יישב בממשלה בראשות בנימין נתניהו.

בתגובה, בחרו במפלגת הליכוד להתעלם מסער ולמצב את יאיר לפיד כיריבו של ראש הממשלה.

"אפילו גדעון סער יודע שהשאלה היחידה בבחירות האלה היא מי ינהיג את ישראל מול הקורונה, יחזק את הכלכלה והביטחון וילחם באיראן - ראש הממשלה נתניהו או לפיד", מסרו בליכוד.

בתחילת הדרך, ראה נתניהו בחשש את נסיקת גדעון סער בסקרים, כמפלגת ימין שצומחת בניסיון להדיח את 'הליכוד' מהשלטון. אלא שמאז 'תקווה חדשה' החלה לאבד גובה, ולמרות שנתניהו עדיין לא מצליח להרכיב ממשלה ע"פ הסקרים, 'הליכוד' משתמשת בזה כנשק בחירות.

בהודעה הערב, חוזר נתניהו לנקודת המוצא שלו, בו התחרות שלו בבחירות אינה בתוך הימין, אלא מול מועמד משמאל. פעם יצחק הרצוג, שלוש פעמים בני גנץ וכעת יאיר לפיד.

חמישה וחצי ימים לסגירת הרשימות, וצניחת 'תקווה חדשה' בסקרים יכולה לדחוק בסער לפעול למען איחוד עם 'ימינה' ובנט, כדי לחזור להיות מועמד אמיתי לראשות ממשלה עם מפלגה שנמצאת גבוה בסקרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר