"פייק סגר לא אפקטיבי"

בני גנץ במתקפה על קיום הלווית ראש הישיבה

יו"ר 'כחול לבן', השר בני גנץ, תקף את האלפים שהשתתפו בהלווית הגרמ"ד סולובייצ'יק זצ"ל וטען: "ככה נראית אכיפה לא שוויונית. לא נסכים להמשך פייק סגר לא אפקטיבי" (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מסע ההלוויה, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יו"ר 'כחול לבן', שר הביטחון בני גנץ, תקף את האלפים שמשתתפים כעת (ראשון) בהלווית הגאון רבי משולם דוד סולובייצ'יק זצ"ל בירושלים וטען: "ככה נראית אכיפה לא שוויונית. לא נסכים להמשך פייק סגר לא אפקטיבי".

לדבריו: "ככה נראית אכיפה לא שוויונית: מיליוני משפחות וילדים סגורים בבתיהם ומקפידים על הכללים בזמן שאלפי חרדים מצטופפים בלוויה, רובם גם בלי מסיכות".

גנץ הוסיף: "לא נסכים להמשך פייק סגר לא אפקטיבי. או שסוגרים לכולם - או שפותחים לכולם. נגמרו ימי התחמנות".

יו"ר 'תקווה חדשה', גדעון סער, תקף: "התמונות מירושלים מוכיחות שנתניהו ויתר על אכיפת החוק משיקולים פוליטיים. בממשלה בראשותי זה לא יקרה. יהיה חוק אחד לכולם והוא ייאכף".

סגן שר הבריאות, ח"כ יואב קיש, תקף: "זה רע מאד מכל הבחינות. התייחסות הציבור למגבלות, גרוע. יכולת המשטרה לאכיפה, גרוע. הלוויה עם ציון נכשל בריאותי. הלוויה שלצערי תוביל לעוד הלוויות. אחר כך מתפלאים מדוע הסגר לא מקטין את התחלואה..".

יצוין כי על פי הערכת המשטרה, 10,000 מלווים הגיעו בצהריים למסע הלוויתו של זקן ראשי הישיבות. המשטרה נערכת למנוע את הגעתם להר המנוחות שבשכונת גבעת שאול בעיר.

יו"ר מפלגת 'הישראלים', רון חולדאי, הוסיף: "הסגר של ביבי - עיניכם הרואות - הוא כשלון מוחלט. צריך להפסיק אותו ולתכנן מחדש. ביבי-גנץ ושאר שרי הממשלה, למי מכם שעוד נותר לו עמוד שדרה, הפסיקו את הביזיון".

וגם מהכייון הנגדי: יו״ר הקואליציה וסיעת הליכוד מיקי זוהר, כתב: "התמונות מההלוויה ההמונית בירושלים מצערות. בזמן שעם ישראל נאבק מול התחלואה הגואה, אין מקום להתקהלויות מסוג זה ולא משנה מהן הנסיבות. יש לפעול בנחישות על מנת להגביר את האכיפה נגד התקהלויות, בכל המגזרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר