מועמד מבוקש

הישג לבנט: ראש עיריית שדרות חובר ל'ימינה'

אחרי פארסת אביר קארה: אלון דוידי, ראש עיריית שדרות שחוזר לאחרונה על ידי כל המפלגות בימין, בהיותו דמות פופולרית למדי, הודיע על הצטרפותו למפלגת ימינה של בנט (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, הודיע על הצטרפותו למפלגת ימינה, בה הוא ישובץ במקום השלישי המכובד. זהו הישג פוליטי משמעותי ליו"ר המפלגה נפתלי בנט, מאחר ודוידי היה רצוי גם בשאר המפלגות בימין, כולל בליכוד.

רק לאחרונה, לחץ ראש הממשלה נתניהו על דוידי לסרב להצעתו של בנט, בשתי פגישות שקיים עמו, וגם יו"ר 'הציונות הדתית' ח"כ סצלאל סמוטריץ' חשק בו כשם נוצץ במפלגתו, לאחר שזו נפרדה מבנט.

צירוף ה'כוכב' הקודם שיזם בנט, מנהיג ה'שולמנים' אביר קארה, הפך כזכור לסאגה מביכה למדי, כאשר נחשפו התכתבויותיו של האחרון, בהן הוא השתמש בשפה בוטה וגזה.

דוידי , חבר הליכוד עד לאחרונה, מכהן כידוע כראש עיריית שדרות בשבע השנים האחרונות, ובנוסף מכהן כסגן יו"ר מרכז השלטון המקומי. הוא בן 47, נשוי ואב לשבעה, נולד וגדל בבאר שבע בשכונה ד', למד בישיבת בני עקיבא אהל שלמה בעיר ובישיבת ההסדר קרני שומרון, שירת כקצין ביחידה מובחרת בצה"ל.

יו"ר ימינה והמועמד לראשות הממשלה נפתלי בנט אמר היום: "אני גאה היום להציג את ראש העיר שדרות אלון דוידי. שדרות היא סמל של המדינה, של התמודדות עם משבר, של הצלחה גדולה. אלון הפך אותה לאימפריה עם חינוך מעולה וצמיחת תושבים. תראו את הבנייה כאן מאחורינו - מי היה מאמין?".

"זו הסיבה שבחרתי בו לנבחרת שלנו. אלון הוא איש עשייה צעיר ונמרץ שיודע איך להפוך משבר להזדמנות. מדינת ישראל בכאוס בגלל מנהיגות כושלת. יש לנו תכניות מפורטות איך לשקם את הכלכלה ההרוסה ואיך לחלץ את ישראל ממשבר הקורונה. אלון דוידי עשה את זה בשדרות, ויעשה את זה עכשיו ברמה הלאומית, כחבר מוביל בממשלה שנקים. אלון, ברוכים הבאים", סיים בנט.

ראש עיריית שדרות אלון דוידי אמר: "ב-12 השנים האחרונות אני משרת את תושבי העיר שדרות, תחילה כחבר מועצה ובשבע שנים האחרונות כראש העיר. יחד עם תושביה הנפלאים של שדרות, הובלנו מהפך בעיר והפכנו אותה לעיר תוססת, צעירה ומתקדמת".

"את הניסיון והיכולות שהביאו להצלחה בשדרות אני רוצה להביא לממשלה ולכנסת לטובת תושבי שדרות, עוטף עזה והדרום, ולמען כל עם ישראל. מדינת ישראל נמצאת היום בשעת משבר קשה. שאלתי את עצמי מי המנהיג שיוכל לחלץ את ישראל מהמשבר".

דוידי החמיא ליו"ר מפלגתו החדשה: "נפתלי הוא המנהיג היחיד שיוביל אותנו לנצח את הקורונה, לייצר 400 אלף מקומות עבודה, לדאוג לעצמאים ולאחד את העם. נפתלי תמיד יוזם, קשוב, יורד לשטח, ביצועיסט ואכפתי ב-23 במרץ נפתלי בנט יקים ממשלה חדשה וטובה שתחלץ את ישראל מהמשבר".

"נפתלי הוכיח שיש לו את הניסיון, היכולת והיצירתיות לתת פתרונות אמיתיים והכי חשוב הוא הוכיח שבאמת אכפת לו מאיתנו. גדלתי והתחנכתי על ערכי הציונות הדתית, של אהבה גדולה לארץ ישראל, לעם ישראל ולמסורת ישראל. אני משוכנע שנוכל יחד - חילונים ודתיים, ותיקים וצעירים, נשים וגברים - לשרת את כל עם ישראל ולעשות טוב למדינה האהובה שלנו. בעזרת השם נעשה ונצליח", סיים ראש עיריית שדרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר