"אין דין ואין דיין"

הפרופסור הבכיר על ההלוויה: "מרחץ דמים"

מנהל מחלקת 'קורונה' בבית החולים 'הדסה עין כרם', פרופסור דרור מבורך, בביקורת קשה על קיום הלווית הגרמ"ד סולובייצ'יק זצ"ל: "יריקה בפרצוף של כל שומרי הסגר" (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
פרופסור מבורך על רקע ההלוויה (צילום: כיכר השבת)

שעה קלה לאחר סיום מסע ההלוויה של הגאון רבי משולם דוד סולובייצ'יק זצוק"ל, פרופסור דרור מבורך, מנהל מחלקת 'קורונה' בבית החולים 'הדסה עין כרם' תוקף את השתתפות ההמונים במסע.

לדבריו: "ההלוויה של הרב סולובוייציק (תהא מנוחתו עדן) היא יריקה בפרצוף של כל שומרי הסגר. לא ניתן לבקש מאף אדם להשתתף במאמץ הסגר כשמאפשרים מרחץ דמים כמו ההלוויה הזו. איש לנפשו יישמר. אין דין ואין דיין".

מוקדם יותר תקף יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, את המשתתפים ואמר: "התמונות מההלוויה ההמונית בירושלים מצערות. בזמן שעם ישראל נאבק מול התחלואה הגואה, אין מקום להתקהלויות מסוג זה ולא משנה מהן הנסיבות. יש לפעול בנחישות על מנת להגביר את האכיפה נגד התקהלויות, בכל המגזרים".

פרופסור דרור מבורך בריאיון באולפן 'כיכר השבת'

גם יו"ר 'כחול לבן', בני גנץ ויו"ר 'תקווה חדשה', גדעון סער, השותקים למראות ההמונים בהפגנות בלפור, תקפו את המשתתפים בהלוויה. לדברי גנץ: " ככה נראית אכיפה לא שוויונית: מיליוני משפחות וילדים סגורים בבתיהם ומקפידים על הכללים בזמן שאלפי חרדים מצטופפים בלוויה, רובם גם בלי מסיכות. לא נסכים להמשך פייק סגר לא אפקטיבי. או שסוגרים לכולם - או שפותחים לכולם. נגמרו ימי התחמנות".

סער אמר: "התמונות מירושלים מוכיחות שנתניהו ויתר על אכיפת החוק משיקולים פוליטיים. בממשלה בראשותי זה לא יקרה. יהיה חוק אחד לכולם והוא ייאכף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר