צפו בתיעוד

הרב העניק לבכירים הגרמניים ספר חסידי

ספר מיוחד שיצא לאור בשפה הגרמנית על פרשת השבוע מתורת הרבי מליובאוויטש, חולק לצמרת השלטון והכלכלה בגרמניה על ידי רב הקהילה היהודית בברלין, הרב טייכטל (בעולם)

(צילום: באדיבות הקהילה היהודית בברלין)

בכירי הממשל הגרמני קיבלו במהלך השבוע מתנה מפתיעה: ספר מיוחד בשפה הגרמנית, המשלב חכמה יהודית-חסידית מסודר לפי ימי החודש. הספר מתבסס על תורת הרבי מליובאוויטש לפרשות השבוע.

הספר החדש, שיצא לאור במקור על ידי שליח חב"ד בקליפורניה הרב שלמה קונין תורגם לגרמנית על ידי שליח חב"ד לווינה הרב יעקב בידרמן והודפס בגרמניה על ידי ההוצאה לאור 'יודישע' של חב"ד בברלין.

עם צאתו לאור, קיים רב הקהילה היהודית בברלין הרב יהודה טייכטל סבב פגישות עם צמרת הממשל ובעלי דעת קהל, והעניק להם את הספר החדש, המונגש בשפה בהירה ומתאימה לכל אחד ואחת.

הפגישות נוצלו לטובת התפתחות החיים היהודיים בברלין, כשהרב טייכטל מעדכן על תנופת הבנייה של הקמפוס היהודי הגדול ההולך ומוקם בימים אלה בלב העיר.

אחת הפגישות יוצאות הדופן הייתה עם סגן שר האוצר של גרמניה ד"ר רלף בוזינגר. בנוסף, נערכה גם פגישה עם ראאד סאלח, ראש מפלגת SPD ואחד הפוליטיקאים הבולטים. סאלח, שנולד באחד הכפרים הערביים בארץ, היגר בהמשך לגרמניה וכיום נחשב לאחד מבכירי השלטון. לאורך השנים סאלח מסייע רבות לקידום ענייני הקהילה היהודית באופן מעורר השראה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר