צביעות פוליטית

נפתלי בנט: "החרדים - בעלי הבית של המדינה"

יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט מאמץ שוב את הקו האנטי חרדי של השמאל ותוקף את החרדים שהפכו 'לבעלי הבית של המדינה' ומיד אחר-כך מצהיר כי אינו מאמין בשנאת החרדים של לפיד (פוליטי)

נפתלי בנט (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

"נתניהו הפך את הפוליטיקאים החרדים משותפים לבעלי הבית של המדינה", כך משתלח הבוקר (שני) יו"ר 'ימינה', נפתלי בנט, בציבור החרדי, בניסיון כנראה לקרוץ לקולות האנטי-חרדיים.

במירוץ אחר הקולות החילוניים, שוב ושוב החרדים הופכים לכלי ניגוח בידי פוליטיקאים, פעם זה יאיר לפיד, בדרך כלל זה אביגדור ליברמן, וכעת, שוב, מצטרף לחגיגה גם נפתלי בנט.

בפוסט שפרסם הבוקר, תחת הכותרת "שותפים; לא בעלי הבית", כתב הח"כ הסרוג, שהתחרט בעבר על הברית עם לפיד נגד החרדים, אך נראה כי שוב אינו בוחל בהפצת ההסתה והשנאה, כי "נתניהו הפך את הפוליטיקאים החרדים משותפים לבעלי הבית של המדינה".

בנט, שבסקר 'ישראל היום' מיום שישי האחרון קיבל רק 10% בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, לעומת 33% שמקבל בנימין נתניהו, הוסיף וכתב כי "‏בממשלה שנרכיב אהפוך את זה חזרה".

‏"הממשלה שכפופה לכלל האזרחים תהיה בעלת הבית", כותב בנט, "‏והחרדים יוכלו להיות שותפים".

בנט, שרק בתחילת דבריו הפיץ שנאה נגד החרדים כשהופך אותם ל"בעלי הבית על המדינה", מוסיף וכותב: "איננו מאמינים בשנאת החרדים של לפיד ולא בכניעה לחרדים של נתניהו. יש מנהיגות אחרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר