מליברמן - לבנט

החדשה של 'ימינה': "אמנע גניבות וזיופים בקלפיות החרדים"

אחרי שפרסם פוסט בפייסבוק נגד הציבור החרדי, מודיע נפתלי בנט על צירופה של סטלה ויינשטיין, לשעבר בכירה ב'ישראל ביתנו' למפלגת ימינה; כך היא כתבה בעבר על חרדים (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות ימינה)

סוגרים רשימות: היזמית סטלה ויינשטיין, מנכ"לית חדרי הכושר "לזוז" וחברת מועצת העיר אשדוד, חוברת ל'ימינה' של נפתלי בנט.

שמה של ויינשטיין עלה במהלך משבר הקורונה מתוקף תפקידה כיו"ר פורום ענף הספורט והכושר, במסגרתו נאבקה בסגירתם ע"י הממשלה.

בנט, שרק הבוקר פרסם רשומה בחשבון הפייסבוק שלו נגד הפוליטיקאים החרדים, ממשיך לצרף לרשימתו אנשים שרחוקים מיסוד מפלגתו של שר הביטחון לשעבר.

ויינשטיין, יוצאת חבר העמים ולשעבר חברת מפלגת 'ישראל ביתנו', הסיתה נגד החברה החרדית בריאיון למקומון אשדודי לפני בחירות ספטמבר 2019: "אהיה בתוך הקלפיות, בעיקר אצל החרדים, כדי למנוע גניבות וזיופים".

עוד צייצה בטוויטר: "במצב בו כבר היום 59% מלומדי כיתה א' שייכים ללימוד החרדי, עולם בלי ליברמן הוא עולם שפירושו קריסה כלכלית למדינת ישראל! רק ל' בקלפי מחר יציל אותנו".

גם נגד הרב רפי פרץ, חברו לשעבר של בנט למפלגה, השתלחה ויינשטיין: "זה שר החינוך שאנחנו רוצים? תצביעו למדינה נורמלית ולא למדינת הלכה!", צייצה בחשבון הטוויטר שלה, וקראה שלא לבחור באדם אליו חברה כעת (בנט).

ויינשטיין אף הכריזה במהלך הסגר השני כי תפר את הנחיות הממשלה ותפתח את חדרי הכושר שבבעלותה נגד החוק.

כפי שבנט הולך ומתרחק מקשר למפלגות החרדיות, כך גם יו"ר 'תקווה חדשה' סער, עד לא מכבר בן בית אצל גדולי ישראל. בנימין לשקאר, שמונה הבוקר להיות ראש המטה הצרפתי של 'תקווה חדשה' בבחירות, הצהיר רק אתמול: "ממשלה בלי מפלגות חרדיות וערביות היא צו השעה".

נפתלי בנט אמר היום: "משימת חייה של סטלה ויינשטיין היא שאף ילד לא יגדל רעב כמו שהיא היתה. אשת עשייה שראתה בחייה מהו קושי והתגברה עליו בנחישות. היא תילחם בכנסת כדי שאף ילד בישראל לא יהיה רעב. במשבר הקורונה היא לא ישבה בחיבוק ידיים אלא קמה ועשתה, היא הקימה פורום משותף לחדרי הכושר בכדי למצוא פתרונות יצירתיים למשבר. אלו האנשים של ימינה - אנשי עשייה שלא מוותרים, מחפשים פתרונות לבעיות, מחוברים לשטח ולאנשים. ברוכה הבאה סטלה, יחד נחליף את הממשלה הכושלת במנהיגות אחרת שתחלץ את ישראל מהמשבר".

סטלה ויינשטיין אמרה לאחר הצטרפותה: "פגשתי בנפתלי בנט אדם שיורד לפרטים, שמחפש פתרונות, איש שבאמת אכפת לו מאנשים. אני מתכוונת להילחם בכנסת כדי שלכל ילד בישראל, מכל רקע ומקום, תהיה הזדמנות הוגנת. אני יודע מה זה רעב, מחסור ומצוקה. אעשה הכל כדי שאף ילד וילדה לא יחוו את זה ובשביל זה, חייבים להחליף את ההנהגה. הממשלה הנוכחית כשלה, היא מתנהלת בכאוס מוחלט. בנט הוא מנהיג אמיתי וכציונית נלהבת ואשת ימין, אני רואה בימינה בית. ב-23 במרץ נחליף את ההנהגה ונביא ממשלה טובה ומתפקדת לאזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר