"איום על המסריטה"

ההצתה בב"ב: הוגש כתב אישום נגד נער בן 15

בכתב האישום שהוגש נגד נער בן ה-15, הוא הואשם בהצתה, 2 עבירות של מעשי פזיזות ורשלנות באש, שיבוש מהלכי משפט ו-2 עבירות של היזק בזדון וכן באיום על המסריטה (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
האוטובוס הבוער בב"ב (צילום: דוברות המשטרה)

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לבית המשפט לנוער בעיר כתב אישום נגד נער, כבן 15, בחשד שהוא זה שהצית את האוטובוס במהלך ליל הפרעות בעיר בני ברק בשבוע שעבר.

בכתב האישום מואשם הנער בהצתה, שתי עבירות של מעשי פזיזות ורשלנות באש, שיבוש מהלכי משפט ושתי עבירות של היזק בזדון ביחד, שביצע במהלך אירועי התפרעויות בעיר בני ברק.

מי שהגישה את הכתב אישום היא עו"ד צופיה טייץ, שטענה - "בתקופה הרלוונטית, שרר בארץ מצב חירום עקב התפרצות נגיף הקורונה, וחל סגר הדוק במדינה. על רקע ניסיונות משטרת ישראל לאכוף הפרות הסגר בעיר בני ברק, התקיימו הפגנות רבות משתתפים בעיר, אשר כללו התפרעויות, הצתות רכוש, ועימותים אלימים בין אזרחים לשוטרים".

האוטובוס השרוף (צילום: חדשות כל העולם)

עוד נכתב בכתב אישום: "בתאריך 24.1.21 עבר הנאשם בין מספר מוקדי התפרעות ולקח חלק פעיל בהתפרעויות. בין היתר, הצית פח אשפה, הדליק זיקוקים לכיוון הרחוב, תלש מטף כיבוי אש של אוטובוס, שנחסם על ידי מתקהלים, וריסס בעזרתו את תוככי האוטובוס ועוד".

"בנוסף", כותבת העו"ד לסיום, "לאחר שפורסם סרטון בו מתועדים מעשי ההצתה, שלח הנאשם הקלטה קולית לחברו אשר היה עימו בעת מעשי ההצתה, ובה תיאם עימו כי יגיעו למחרת לבית האישה שהסריטה את הסרטון "לרסס לה על הבית". בין היתר, אמר 'נשבור לה את הדלת ... אני הולך לעשות לה כזה בלאגן ואתה בא איתי מחר'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר