סערה בגליל

המשטרה התערבה בקרב יריות: שניים נהרגו

שניים נהרגו במהלך אירוע אלים בעיר טמרה. שוטרים שסיירו בעיר התערבו בקרב יריות וירו למוות בשני בני אדם, התושבים מאשימים את המשטרה בהרג אזרח חף מפשע (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הנשקים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)

האלימות והפשיעה בחברה הערבית: שוטרים שהיו הלילה (שלישי), בפעילות מבצעית בעיר טמרה הבחינו בחשודים מבצעים ירי לעבר בית, מדוברות המשטרה נמסר, כי השוטרים ניסו לעצור את החשודים ואלו פתחו בירי לעברם בכלי נשק אוטומטים.

השוטרים השיבו אש ופגעו בשני חשודים, אחד נהרג ושני נפצע, חשוד אחד לפחות נמלט מהמקום. שני אזרחים נוספים שהיו במקום ולא היו מעורבים באירוע נפגעו במהלך חילופי האש, אחד מהם נהרג.

שני רובי m16 שעימם ביצעו החשודים את הירי נתפסו במקום. מצוד מתנהל אחר החשודים הנוספים בירי.

אחד ההרוגים הוא אחמד חג'אזי, סטודנט לסיעוד שלמד במוסד חינוכי סמוך למקום הירי. על פי טענות התושבים, חג'אזי לא היה מעורב בעצמו באירוע והוא נורה על ידי השוטרים כנראה בטעות. גם רופא נוסף שהיה במקום נפצע באורח קל מירי השוטרים.

תושבים בטמרה אמרו לאחר טענות המשטרה: "המשטרה משקרת, אחד ההרוגים לא היה מעורב. הוא היה במוסד וכששמע את הירי יצא מהמקום ונורה למוות. פצוע נוסף (הרופא) גם כן לא היה מעורב". במהלך הלילה פרצו מהומות והתושבים יצאו לכביש 70 הסמוך והבעירו צמיגים במחאה על ההרג של חג'אזי.

ממח"ש נמסר כי המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה (מח"ש) פתחה בחקירת האירוע הלילה בטמרה. מיד עם קרות האירוע הגיעו חוקרי מח"ש לזירה, השוטרים המעורבים נחקרים בשעה זו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר