אחרי הפרישה

ינקלביץ': "כחול לבן הולכת לכיוון אנטי חרדי"

השרה החרדית שהודיע היום כי לא תמשיך ברשימת 'כחול לבן' לכנסת הבאה, תקפה כי המפלגה פתחה בקו אנטי חרדי ואנטי מתנחלי, ולכן היא "לא יכולה להמשיך במפלגה הזאת" (פוליטי)

(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

השרה עומר ינקלביץ' שהודיעה היום (שלישי) כי לא תמשיך ברשימת 'כחול לבן' לכנסת הבאה, תקפה בשיחות סגורות את הכיוון החדש אליו הולכת המפלגה.

לפי הדיווח של מיכאל שמש בחדשות הערב של כאן 11, ינקלביץ אמרה בפורום מפלגתי, "לא יכולה להמשיך במפלגה הזאת - היא הולכת לכיוון אנטי חרדי ואני מתנחלי".

עוד דווח כי יו"ר המפלגה, שר הביטחון בני גנץ נועד עם ינקלביץ' לשיחה אחרי הודעתה על פרישה, והביע בפניה את צערו על פרישתה.

בהודעה שפרסמה היום כתבה, "הבשורה החברתית בעצם הקמת המפלגה ובתמהיל שלה הייתה משמעותית עבור החברה הישראלית. לא תמיד היה לי קל עם דרכה, אך ניסיתי לחתור להסכמות, למצוא את הצד החיובי ולפעול במסגרת תפקידי, לקדם עשייה משמעותית, בייחוד למען קידום נשים ומיעוטים".

"באופן אישי, שילמתי מחיר כבד. הופצו עליי שקרים חסרי כל בסיס. אולם בחרתי להתעלם ממסע ההכפשות ולהתמקד בעשייה ובשליחות ציבורית אמיתית, ולא לעסוק בתככים וחיסולי חשבונות, מתוך תקווה שדרכם של הבאות והבאים אחריי תהיה קלה יותר".

היא סיפרה, "לפני כחודש, הרגשתי קושי גובר והולך. הודעתי כבר אז ליו"ר המפלגה שאין בכוונתי להתמודד בבחירות הבאות, אך בני גנץ ביקש ממני לשקול זאת שוב. לאחר התלבטויות הודעתי אמש על החלטתי הסופית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר