"ה', רצינו שיאיר יחזור הביתה"

ריאיון מצמרר: ההורים מספרים על פטירת בנם בן החודשיים

הם איבדו את בנם יאיר, בן החודשיים, שסבל ממחלת רקע ולאחר שנדבק בקורונה מצבו הידרדר עד שהרופאים נאלצו להודיע להם על פטירתו, בריאיון כאוב הם מספרים על הרגעים הקשים (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ )

ראובן נתן לוי ורעייתו יעל איבדו את בנם יאיר, בן החודשיים, שסבל ממחלת רקע ונדבק בנגיף הקורונה ומצבו הלך והידרדר, עד שהרופאים נאלצו לקבוע את פטירתו. בריאיון כאוב אך מלא אמונה, באולפן 'כיכר השבת, הם מספרים על הרגעים הקשים. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

"האמת שצריך הרבה כוחות", אמר האב בכאב: "ואני אומר לעצמי שכשאתה חי באמונה, ואתה מאמין שכל מה שהקב"ה עושה הכול לטובה, אז כן אתה עובר את זה כי ה' נתן וה' לקח יהי שם ה' מבורך.

"הקב"ה התן לנו ילד בפיקדון לחודשיים, וכשחושבים בצורה כזאת אתה יודע שיש מישהו ששותף בכל מה שקרה ואתה לא לבד. זה קשה מאד, אבל בגלל שהאמונה בוערת בנו אנחנו מצליחים לעבור את הקושי".

האם, יעל, סיפרה על רגעי האמונה בבית: "ראינו גם לאורך החודשיים האלו איך שהקב"ה רוצה לעשות לנו רק טוב, וכשסיפרנו לבת הגדולה שלנו את מה שקרה היא נכנסה לחדר ובכתה, ויום לאחר מכן היא באה אליי ואמרה 'אמא אני כתבתי מכתב להקב"ה'. אנחנו ראינו את המכתב ופשוט לא היה אפשר לעצור את הדמעות.

"היא כותבת שם 'ה', רצינו שיאיר יחזור הביתה ושאוכל לשמור עליו ולדאוג לו, אבל אתה רצית אחרת. אתה רצית אותו לידך שם למעלה ואנחנו לא יודעים חשבונות שמים'. זה מה שכתבה ילדה בת 10"

"גם אנחנו שהגענו לבית החולים מידי יום, ראינו בעיניים שלנו איך הקב"ה מנהל את העניינים", הוסיפה.

כאמור, הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר