לצד 'פמיניסטית'

דב הלברטל רץ לכנסת עם... חיים אמסלם

ב'עם שלם', רשימתו הקיקיונית של הח"כ לשעבר מש"ס חיים אמסלם, מופיע במקום השלישי שמו של דב הלברטל, מי שהיה משומעי לקחו של מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל והספיק מאז להפוך את עורו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
לפני שעה קלה, בהצגת הרשימה (צילום: דוברות)

הרב חיים אמסלם, הגיש פעם נוספת את רשימתו 'עם שלם', למרות שבבחירות לכנסת הקודמת היא נחלה כישלון חרוץ. בין המועמדים ש"רצים לכנסת", במקום השלישי, מופיע שם מוכר למדי: דב הלברטל.

עורך הדין עם הכיפה השחורה, שבעבר הוצג כרב שהיה ממקורבי מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל, הספיק בשנים האחרונות, כידוע, להפוך את עורו בכך שתקף את התנהלות הציבור החרדי, בפרט במשבר הקורונה.

רק לאחרונה הובך הלברטל, כאשר פעיל הליכוד מוטי אוחנה, שהגיע לראיון באולפן ערוץ הכנסת וראה אותו במקום, אמר: "שדווקא הוא יגיד שהחרדים הם מקור ההדבקה הגדול ביותר? לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי".

בהצגת הרשימה, הערב (צילום: מתוך אתר ועדת הבחירות המרכזית)

יצוין, כי בעמדה שהשמיע יותר מפעם אחת בכלי התקשורת השונים, טען הלברטל כי "לנשים אין זכות מוסרית לשלוט" וכי "פמיניסטיות דתיות גרועות מאלו החילוניות".

אך למרות זאת, כעת הוא מתמודד לכנסת ברשימה אחת עם הילה חסן ליפקוביץ' - "נציגת הארגונים החרדיים המקדמים את ייצוג הנשים לכנסת", כפי שהוצגה בהודעת המפלגה היום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר