המתמיד הפרוש

נפטר מהנגיף: הגאון רבי שמעון כהן זצ"ל

הגאון רבי שמעון כהן זצ"ל, הלך הערב לעולמו לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. במשך השנים, היה נחשב למקורבם של הגר"מ חדש ומרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל. הלוויה הלילה (בד"ה)

שימי שפר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אבל במודיעין עילית, עם היוודע הערב (מוצ"ש) פטירתה של הגאון הרב שמעון כהן זצ"ל, מרבני ישיבת 'אור אלחנן', לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, והוא בן 70 בפטירתו.

המנוח התגורר במודיעין עילית, והוא היה נוהג לשהות בישיבה במשך כל ימות השבוע, ורק לקראת השבת הוא היה חוזר לביתו כדי לשהות עם המשפחה.

מכריו מספרים על אדם גאון בתורה ובהלכה, פרוש מהבלי העולם, אדם שהאיר פניו לכולם ששקד מבוקר עד לילה על תלמודו, אדם שהיה חביבם של בחורי הישיבה.

הרב שמעון זצ"ל היה חניך ישיבת חברון והיה מקורב מאוד לראשי הישיבה ובעיקר למשגיח, הגאון רבי מאיר חדש זצוק"ל.

בשנים מאוחרות יותר, נהפך להיות מתלמידיו הקרובים של מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב, ואף היה נוהג להשתתף בשיעוריו באופן קבוע. אחד מבחורי הישיבה מספר כי כשהיה המנוח נכנס לבית מדרשו של הגרי"ש הוא היה קם לכבודו, ולאחר שבני משפחתו שמעו על כך, הם ניסו לפעול כדי שלא להטריח את פוסק הדור, אך הוא התעקש לכבדו מאד.

לפני כשבוע וחצי נדבק המנוח בנגיף הקורונה, ומאז מצבו התדרדר, עד אשר השיב במהלך השבת את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני המשפחה ומכריו הרבים.

בפטירתו הותיר אחריו את משפחתו ואת ילדיו, נכדיו וצאצאיו ההולכים בדרך התורה. מסע הלווייה צפוי להתקיים הערב בשעה 22:45 ברחבת ישיבת אור אלחנן ברחוב אהליאב 27 בירושלים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר