בפתח הישיבה • צפו

גנץ: להקל על משפחות ולפתוח את הגנים

"אני חושב שנוכל למצוא שפה משותפת הנדרשת בדגש על החינוך לגיל הרך, שאפשר להתחיל להתקדם איתו ולהקל על המשפחות", הסביר גנץ בפתח ישיבת הממשלה • צפו (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
גנץ, הערב (צילום: טל עוז / משרד הביטחון)

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ, ביקש למסור מסר קודם פתיחת ישיבת הממשלה בה ידונו על היציאה ההדרגתית מהסגר השלישי.

לדברי גנץ: "אני חושב שאנחנו צריכים לתת לידי גורמי האכיפה שלנו, משטרת ישראל, משרד המשפטים וכל הגורמים האחרים כמה שיותר כלים למנוע את האלימות בחברה הישראלית".

"חברה שיש בה אלימות", טען גנץ, "מאבדת מחוסנה הדמוקרטי ולכן המאבק הזה באלימות, בין שהוא בתוך המשפחה ובין שהוא ברחוב, הוא מאבק חשוב. מה שצריך להכתיב את החיים שלנו זה החוק והחיים על פי החוק, לפי זה צריך להמשיך לפעול ולכן אני חושב שאנחנו פה ביד אחת בנושא הזה של המאבק באלימות שהוא כל כך חשוב, ושמירת החוק כפי שהיא נדרשת".

כאן עבר גנץ לדבר על היציאה מהסגר דבר עליו לחם רבות בשבוע שעבר ואמר: "אני שמח על הפתיחה האחראית שביצענו הבוקר ואני חושב שצריך להמשיך לפתוח אבל באחריות. בעניין הזה אני חושב שאנחנו יכולים למצוא את השפה המשותפת הנדרשת בדגש על החינוך לגיל הרך, שאפשר להתחיל להתקדם איתו ולהקל על המשפחות מבלי לקחת על עצמנו סיכונים מאוד גדולים ואני מקווה שהדברים יעלו בישיבה ברוח הדברים האלו".

לאחר מכן, עבר גנץ לדבר על החובה ללכת ולהתחסן: "אני קורא לאנשים להתחסן, זה המפתח להמשך היכולת שלנו להמשיך לפתוח את המשק בתווים סגולים מחמירים, להמשיך לפתוח את המשק בתווים ירוקים במעלה הדרך במקומות בהם זה מתאפשר ויש הרבה מאוד מקומות שזה מתאפשר בהם".

"לכן הקריאה "לכו להתחסן" היא בעיניי קריאה שהיא במקום. חשוב מאוד שכל מי שמשרת ציבור- מורים, רופאים, סגלים רפואיים, סוחרים- שנמצאים באינטראקציות עם קהל אחר, יעשה את החיסונים מהר ככל שרק אפשר", סיים גנץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר