שוחררה מהמחלקה. צפו

הנס שקרה לאיילה הקטנה: "אני מרגישה כמו לידה מחדש"

חנה בלאיש, שהיתה עלולה לאבד את בתה הפעוטה, שנולדה לה אחרי 17 שנות ציפיה, ונפגעה קשה מנגיף קורונה, חושפת את הנס שאירע לבסוף - לפני מספר שעות - ומספרת על התרגשותה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

איילה בלאיש, התינוקת בת השנה ושלושה חודשים שנפגעה באורח קשה מהנגיף, הועברה היום (שני) למחלקה רגילה, אחרי תקופת אשפוז בטיפול נמרץ קורונה.

כפי שפורסם ב'כיכר השבת', כזכור, הפעוטה שנולדה להוריה לאחר 17 שנים, הובהלה למרכז הרפואי 'זיו' בצפת לאחר שנדבקה בקורונה, ושם היא הורדמה והונשמה בשל מצבה הקשה.

אמה חנה, מקהילת חב"ד הגדולה בעיר, סיפרה על בתה, בשיחה עם 'כיכר השבת': "מה לא עשינו כדי להפוך להורים, ובסוף, בחסדי השם, נולדה איילה, לפני שנה ושלושה חודשים".

"בהתחלה הרגשנו לא טוב", שחזרה האם את היחשפותם לנגיף, "נבדקנו, ויצאנו כולם חיוביים. בעלי, אני ואיילה. אך בעוד אני ובעלי יצחק קיבלנו את זה יחסית קל, מצבה של איילה הידרדר בפתאומיות".

חנה בלאיש המשיכה ותיארה: "המצב של איילה התחיל פתאום להידרדר, אפילו שאין לה שום מחלות רקע. טסנו איתה לבית חולים ושם היא מטופלת. בהמשך היתה עוד החמרה, בינתיים הצליחו קצת לייצב אבל היא עדיין מורדמת ומונשמת".

"צריך את התפילות שלכם", היא ביקשה, והוסיפה בתעצומות נפש: "אבל לא רק עליה; במקום להתפלל על עוד חולה ועוד חולה, תחשבו חזק על הגאולה. לא על חזרה לשגרה".

ד"ר הלל פרנקנטל, רופא בכיר בטיפול נמרץ ילדים, שטיפל בפעוטה (צילום: דוברות המרכז הרפואי זיו)

כעת, כאמור, נודע ל'כיכר השבת' כי רופאי בית החולים זיו הצליחו לגרום לשיפור רפואי דרמטי, בחסדי שמיים, ואיילה הקטנה הועברה לאשפוז במחלקה רגילה, כשמצבה מוגדר קל.

"אני מרגישה לידה מחדש", מסכמת כעת האם, בקול נרגש, "ומודה להשם על החסד הגדול שעשה איתנו, ולצוות הרפואי המדהים שטיפל בנו במסירות נפש, כשליחים טובים של הקדוש ברוך הוא".

חנה מוסיפה, בשיחה עם 'כיכר השבת': "תודה גם לכל האנשים שהתפללו; בזכות זה ובזכות האחדות שיש, נזכה לביאת המשיח בקרוב ממש, אמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר