חלה בקורונה

מראשי המשוררים בויז'ניץ: הרה"ח ר' לייב בער שמעונוביץ ז"ל

הרה"ח ר' לייב בער שמעונוביץ ז"ל, מזקני חשובי החסידים, ומראשי המשוררים לבית ויז'ניץ במשך עשרות שנים, הלך אמש לעולמו לאחר שנדבק בנגיף הקורונה ומצבו הידרדר (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
המנוח ז"ל (צילום: חצר הקודש ויז'ניץ)

אבל בחצר הקודש ויז'ניץ לאחר שאמש (שני) נפטר הרה"ח ר' לייב בער שמעונוביץ ז"ל (85), מזקני חשובי החסידים, ומראשי המשוררים לבית ויז'ניץ במשך עשרות שנים, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

המנוח היה מוכר בחסידות כאחד מוותיקי החסידים שזכה לשהות בצל האדמו"ר בעל ה'אמרי חיים' זיע"א, אליו היה קשור מאד בלבו ובנפשו, ואף היה נקרא לשורר בביתו בשבתות ובחגים, ומאז המשיך בחזקתו עשרות שנים בצלם של אדמו"רי ויז'ניץ לדורותיהם ואף אצל הרבי הנוכחי.

בויז'ניץ מספרים כי פטירתו של רבי לייב ז"ל התרחשה ביום ה'יארצייט' של ידיד נפשו הרה"ח רבי בנימין זאב הרטמן זצ"ל, ראש המשוררים לבית ויז'ניץ שחיו בידידות גדולה.

עוד מספרים בויז'ניץ כי המנוח נהג לעמוד לימין אדמו"רי ויז'ניץ בעת התפילות בימים הנוראים, במקום שהיה מיועד במיוחד עבורו, קרוב ממש לאדמו"ר על מנת שיוכל לשורר ולהתפלל בסמוך לרבי בנוסח ויז'ניץ הידוע, ואף לסייע לעוברים לפני התיבה, כאשר כולם ידעו שמקומו של רבי לייב קודם למקומות של הבנים והנכדים של האדמו"ר.

רבי לייב ז"ל הותיר אחריו מורשת גדולה של ניגונים וזמירות אותם שרים בויז'ניץ במשך שנים רבות, כאשר חלק מהניגונים אף מוכרים בקרב קהילות נוספות.

בתקופה האחרונה נחלש המנוח ואף חלה בנגיף הקורונה, עד אשר השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני המשפחה ומכריו הרבים.

בפטירתו הותיר אחריו את בני משפחתו, בנים ובנות, נכדים וצאצאים ההולכים בדרך התורה והחסידות. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר