הנתונים

לא יהיו לימודים: כל הערים החרדיות - אדומות

משרד הבריאות ממליץ לקבינט הקורונה שלא לפתוח את מערכת החינוך בערים אדומות וכתומות, מבדיקה של הטבלה העדכנית עולה כי כל הערים החרדיות - עדיין אדומות (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: מנדי הכטמן /Flash90)

קבינט הקורונה יתכנס הערב (שלישי) לדון באפשרות של פתיחה חלקית של מערכת החינוך, אך הדיון יעסוק בעיקר בפתיחה בערים צהובות וירוקות, בעוד פתיחת מערכת החינוך בערים כתומות ואדומות תתעכב ככל הנראה בלפחות שבועיים ימים.

מבדיקת טבלת הרמזור העדכנית של משרד הבריאות עולה כי כל הערים החרדיות נמצאות בקטגוריית 'אדום בוהק', כך ההמלצה תהיה שלא להתיר את פתיחת מערכת החינוך החרדית, גם לא במתוכנת מצומצמת.

בראש טבלת הרמזור האדום נמצאות ערים רבות כדוגמת נתיבות, צפת, קרית מלאכי, אופקים רמלה, קרית גת, בית שאן, גדרה, שדרות, בת ים, יבנה ואשדוד.

באשר לעיר ירושלים, כל השכונות החרדיות בעיר צבועות בצבע האדום הבוהק, כך שגם בהן מערכת החינוך לא צפויה להיפתח, עד להחלטה אחרת.

בין השכונות האדומות ביותר בירושלים: נווה יעקב, הר נוף, רמות, רמת שלמה, גבעת שאול, גילה, קרית היובל, הגבעה הצרפתית, רוממה, פסגת זאב, חומת שמואל, קרית מנחם, בית וגן, סנהדריה, מעלות דפנה, שמואל הנביא, בית ישראל, בוכרים גאולה ומאה שערים.

הערים החרדיות הצבועות ב'אדום בוהק': בני ברק, מודיעין עילית, אלעד, קרית יערים רכסים, בית שמש, ביתר עילית, עמנואל, כפר חב"ד,

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר