סוער בממשלה

גנץ תקף את נתניהו: 'אתה מדליף, לא סולח'

"אני לא אסלח לך האמירה המבישה, בה ניסית להאשים אותי בסיכון מכוון של חיי אדם", אמר יו"ר כחול לבן לראש הממשלה אחרי שהביע תרעומת על ההדלפות מהישיבה הקודמת (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Oren Ben Hakoon/POOL)

ישיבת הממשלה מתכנסת הצהריים (ראשון) לדיון על ההקלות הבאות כחלק מהיציאה ההדרגתית מהסגר. בפתח הישיבה, תקף שר הביטחון את ראש הממשלה.

בני גנץ האשים את בנימין נתניהו בהדלפת ההקלטות מתוך ישיבת הממשלה הקודמת. "לפני שנתחיל את הישיבה החשובה הזאת אני רוצה להזכיר לך ראש הממשלה ולכל הנוכחים, שהישיבות הקודמות שלנו שעסקו באמת בחיי אדם הוקלטו והודלפו בצורה מופקרת".

"במקום לעבוד בשביל מחלקות טיפול נמרץ בקורונה, במקום לעזור לעסקים הגוססים, יש כאן אנשים שבחרו לעשות פוליטיקה זולה ובצורה מביכה".

גנץ הוסיף ותקף את נתניהו, "זה הזכיר לי, איך כשהייתי רמטכ"ל בזמן מבצע צוק איתן, הדליפו מצגת ביטחונית מסווגת ורגישה עבור אינטרסים פוליטיים, צרים ומכוערים. כל זאת, בזמן שחיילי צה"ל נלחמים ומחרפים את נפשם. בזמן שאנשי העוטף נמצאים ימים ולילות בממ"דים, כמו שהיום הרופאים והאחיות ממשיכים לעבוד קשה. ראש הממשלה, אני דורש ממך לדאוג שהישיבות לא יודלפו".

"ראש הממשלה אני אומר שוב - אני לא אסלח לך האמירה המבישה, בה ניסית להאשים אותי, שעשרות שנים הקדשתי להגנה על אזרחי ישראל בסיכון מכוון של חיי אדם, רק כי לא הסכמתי איתך, רק כי דרשתי שנקיים את הישיבה כפי שנקבע בחוק, באופן פריטטי".

בני גנץ פנה לנתניהו, "תתרגל, אני לא תמיד חושב כמוך, אני עובד עבור אזרחי ישראל ואשמור עליהם מתוך הממשלה הזאת בין אם זה נוח לאחרים, לך או לכל אחד אחר ובין אם לא".

"כעת, אני מציע לכולם לכבות את ההקלטות ולהתחיל לשבת ולגבש פתרונות אחראיים לפתיחת המשק ותמרוץ החיסונים. המתווה של "התחסנת-נכנסת" בתו ירוק, צריך להתחיל בהקדם: בלי דחיות מיותרות. אנשים זקוקים לזה, הכלכלה שלנו זקוקה לכך, וזו גם הדרך הטובה ביותר להגדיל את קצב ההתחסנות- שזה מה שיעזור לכולנו. אני מקווה שהישיבה הזו תהיה אפקטיבית, סגורה ושאפשר יהיה להתנהל בה כמו שצריך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר