בלי בדיקות ובידוד

חושבים על חו"ל? זו המדינה שתקבל ישראליים

לאחר הפגישה בין ראש הממשלה נתניהו לנשיא קפריסין - שהגיע לביקור בישראל, סיכמו השניים על מתווה הדרכון הירוק, מה שיאפשר לישראליים שהתחסנו מעבר חופשי (אקטואליה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה • בוידאו: דבריו של נתניהו, היום (צילום: שאטרסטוק • וידאו: דוברות)

נשיא המדינה הידידותית - הקרובה ביותר לישראל, ניקוס אנסטסיאדיס, הגיע היום (ראשון), לביקור בישראל ונפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, וסיכמו על מתווה הדרכון הירוק.

בפתח הפגישה בין השניים - שנערכה בירושלים אמר נשיא קפריסין לראש הממשלה: "מבצע החיסונים המוצלח של ישראל עוזר להעמיק את שיתוף הפעולה בין המדינות, סיכמנו על מתווה הדרכון הירוק של ישראל, זהו אינטרס משותף לאפשר לאנשים מעבר חופשי".

על פי דבריו של הנשיא הקפריסאי: "אזרחים ישראלים שכבר התחסנו לא יצטרכו לעשות בדיקות כדי לבקר בקפריסין, ולא יצטרכו לשהות בבידוד עם הגעתם, וזה יקרה מוקדם ב-2021".

קפריסין נחשבת למדינה שהצליחה להשתלט על נגיף הקורונה, במשך השנה האחרונה, מספר הנדבקים והנפטרים מהנגיף, היה קטן ביחס לאוכלוסיית המדינה.

בעוד זמן לא רב, כאשר השמיים בישראל ייפתחו לטיסות, ישראלים שהתחסנו בשתי מנות החיסון, יוכלו לנוע בחופשיות במדינה - בדיוק כמו שהיה לפני הקורונה.

יצוין, כי קפריסין מצטרפת לעוד שתי מדינות שאישרו לישראליים מחוסנים להגיע לשטחן מבלי צורך בבידוד; גאורגיה ואיי סיישל, אך בשל הקרבה בין שתי המדינות ומחירי הטיסות הזולים, קפריסין ככל הנראה תכבוש את לב התייר הישראלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר