זיגזג אידיאולוגי?

דיווח: אלקין ניסה לחבור לבנט לפני שהגיע לסער

אלקין ניסה להצטרף למפלגתו של נפתלי בנט לפני שהתקבל למפלגה החדשה של גדעון סער - אך שם סירבו לקבל אותו • אלקין בתגובה: "טענה הזויה". 'ימינה': "לא נרחיב" (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

אחד הרגעים המשמעותיים בפתיחת מערכת הבחירות הייתה הודעת אלקין על נטישת נתניהו וחבירה למפלגתו החדשה של סער.

השר לשעבר פרסם הודעה תקיפה נגד ראש הממשלה, והבטיח כי לא יחבור לממשלה בראשותו, מפאת סכנה למדינה. אלקין הוא אחד מארבעה חברי 'הליכוד' שעזבו למפלגתו של סער, עם מיכל שיר, שרן השכל ובני בגין.

מאז תקף אלקין את בנט ו'ימינה', מולם מתמודדת 'תקווה חדשה' על ציבור הבוחרים, על כך שלא משמיעים קול ברור באשר לישיבה בממשלת נתניהו.

הבוקר (שני) פרסום ב'וואלה' יכול לפגוע במשמעות דברי מפלגתו של גדעון סער: ע"פ הדיווח, לפני שהודיע על חבירה לסער, ניסה השר למשאבי המים להצטרף לנפתלי בנט, ואף שלח אנשים מטעמו בניסיון לחבור ל'ימינה'.

אלקין, השלישי ברשימת 'תקווה חדשה' כעת, הכחיש את הפרסום: "הטענה נשמעת לי כהזויה, לפחות אינני מכיר שום שיח ביני או מישהו מטעמי על הצטרפותי לימינה. זה לא סוד שתמיד הייתי ביחסים טובים עם בנט ושקד, ואם הייתי רוצה להצטרף אליהם מן הסתם הם היו מאוד שמחים לכך, אבל אני מאמין בכך שגדעון סער, עם הניסיון, ההישגים המעשיים וכושר המנהיגות שיש לו הוא האיש הנכון להחליף את נתניהו ולהוביל את מדינת ישראל בשנים הבאות".

מימינה נמסר: "מפאת כבודו של אלקין, לא נרחיב בנושא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר