"הרוב ממושמע"

באולפן חדשות 12: נתניהו הגן על החרדים

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התארח הערב לריאיון באולפן חדשות 12 ונשאל על הציבור החרדי ובחר להגן על המגזר: "רוב הציבור החרדי מאוד ממושמע, יש הפרות בכל מקום" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו, הערב (צילום: חדשות 12)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התארח הערב (שני) לריאיון מיוחד באולפן חדשות 12 ונשאל על הציבור החרדי ובחר להגן על המגזר: "רוב הציבור החרדי מאוד ממושמע, יש הפרות בכל מקום".

לדבריו: "רוב הציבור החרדי מאוד ממושמע, והרבנים כמעט כולם קראו להתחסן וגם קיימו את ההנחיות ואנחנו רואים את מקדם ההדבקה יורד".

"להגיד שאין הפרות?", הוסיף ראש הממשלה: "יש שם הפרות. יש ביישובים ערביים וחילוניים גם. כשהנגיף תוקף קהל מתקהל, בין אם זה בהלוויות חרדים ובן אם זה בהפגנה בבלפור, הוא תוקף. אני מבקש מכולם לשמור על הכללים ואני חושב שיוצאים מזה באמת. העולם משתאה".

נתניהו התייחס לשיחות עם גדולי ישראל ואמר: "יש שני מגזרים גדולים - החרדים והערבים - אני הולך לשניהם ומדבר עם מנהיגי ציבור. לא מתחנן אליהם, אלא מדבר איתם. אני קורא להם להתחסן".

"בוודאי שיש כל מיני לחצים מכל מיני כיוונים, אבל לא הייתי מייחד את החרדים, הניסיון לשסות בהם ולפלג אותם - אני חושב שזה לא נכון", הדגיש נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר