"השגחה מטורפת"

עיתונאי 'ידיעות' התפלל - ומצא את האבידה

"זה באמת סיפור על השגחה מטורפת", מסביר עיתונאי 'ידיעות אחרונות', בשיחה עם 'כיכר השבת', על האבידה שחיפש במשך שעות ורק לאחר שהתפלל - מצא את האבידה (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
לירן תמרי לצד הכסף שנמצא (צילום: באדיבות המצלם)

העיתונאי לירן תמרי, כתב המשטרה והמשפט של 'ידיעות ירושלים', איבד אמש (שני) את הארנק שברשותו שהכיל כרטיסי אשראי, אלף שקל במזומן ותעודת לע"מ, לאחר שהמליצו לו על התפילה המיוחדת הוא מצא את האבידה.

תמרי, חיפש במשך שעות ברחובות ירושלים את האבידה, אך ללא הצלחה, עד שחבר שלח לו תפילה למציאת אבידה 'אמר רבי בנימין' - זמן קצר לאחר שנשא תפילה פנו אליו בפייסבוק אנשים טובים שמצאו את הארנק ברחוב עם הכסף בפנים.

"תשמע זה באמת סיפור על השגחה מטורפת", שיחזר לירן תמרי בשיחה עם 'כיכר השבת', "בבוקר משכתי אלף שקל מהכספומט ושמתי בארנק, לקראת שעות הצהריים איבדתי את הארנק ראיתי שהוא לא אצלי".

"חיפשתי ברחוב ומקומות שהייתי ולא מצאתי אותו, בשעה 5 בערב חבר אמר לי: 'תגיד את התפילה להשבת אבידה ותראה שתמצא אותו', אני בן אדם מאמין שמניח תפילין, אמרתי את התפילה 'אמר רבי בנימין' ושעתיים אחרי אני פשוט מקבל הודעה מבן אדם שאומר לי: 'מצאתי את הכרטיס שלך כרטיס אשראי'".

"האמת שלא כזה התלהבתי כי כבר ביטלתי את הכרטיס, אבל הלכתי ואספתי אותו, אחרי זה קיבלתי הודעה מעוד בן אדם שמצא את הארנק עם האלף שקל ועוד בן אדם שמצא את שאר הכרטיסים - הארנק הגיע אלי בסופו של דבר בחלקים חלקים מאנשים שונים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר