בחירות 2021

סקר חדש: הליכוד מתחזק - על חשבון ימינה

הציונות הדתית מתחזקת, מרצ וכחול לבן על גבול אחוז החסימה, וגם אם בנט יתמוך בליכוד, אין לנתניהו אופציה להקים ממשלת ימין: סקר מנדטים, 5 שבועות לבחירות (פוליטי)

(צילום: Miriam Alster/FLASH90)

חמישה שבועות לבחירות, סקר מנדטים מעודכן שהתפרסם הערב (שלישי) במהדורה המרכזית של חדשות 12 ונערך על ידי מכון "מדגם" בראשות מנו גבע ובשיתוף iPanel, מעלה כי לו הבחירות היו נערכות היום, מפת המנדטים הייתה נראית כך:

מפלגת הליכוד מתחזקת יחסית לסקר הקודם ועולה ל-29 מנדטים, יש עתיד במקום השני עם 18, תקווה חדשה עם 13 וימינה נחלשת לעשרה מנדטים.

הרשימה המשותפת עם 9, ש"ס עם שמונה מנדטים ויהדות התורה עם 7. גם ישראל ביתנו עם 7 מנדטים, העבודה עם 6, הציונות הדתית עם 5 ומרצ וכחול לבן על סף אחוז החסימה עם 4 מנדטים.

לפי הסקר, לבלוק נתניהו יש 49 מנדטים (הליכוד, ש"ס, יהדות התורה והציונות הדתית), לבלוק נגד נתניהו יש 61 מנדטים (יש עתיד, תקווה חדשה, ישראל ביתנו, העבודה, מרצ, כחול לבן והרשימה המשותפת) וימינה עם 10 מנדטים.

יחד עם בנט, יש לנתניהו 59 מנדטים. אם בנט יחבור דווקא לגוש 'רק לא ביבי', הם יצליחו להקים ממשלה של 62 ח"כים, ללא הרשימה המשותפת - אך עם מרצ.

לשאלה מי היית מעדיף שיהיה ראש הממשלה, השיבו 32% אחוזים מהמשתתפים בסקר שהיו מעדיפים שזה יהיה נתניהו. 20% היו מעדיפים בתפקיד את יאיר לפיד ואילו 13% השיבו שהיו רוצים שגדעון סער יכהן כראש ממשלה לאחר הבחירות. רק 8% השיבו שהיו רוצים שנפתלי בנט יהיה ראש הממשלה, 18% השיבו שלא היו מעדיפים את אף אחד מהם ו-9% לא יודעים את מי הם מעדיפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר