בניגוד לחוק

סער קידם תוכן שלילי נגד בנט - באנונימיות

חברת 'אאוטבריין קידמה כתבות אנונימיות נגד בנט - בניגוד לחוק • אחרי דרישת 'ימינה' לחשוף את העומד מאחורי הקמפיין, התברר שמטה 'תקווה חדשה' אחראי על כך (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Flash90)

דעון סער ונפתלי בנט יורדים בסקרים, והלחץ על השניים, שרואים בעצמם מועמדים לראשי ממשלה, גובר: יו"ר 'תקווה חדשה', שרק לפני חודש גבר על יאיר לפיד בחמישה מנדטים בסקרים, עומד כעת חמישה מנדטים מאחוריו. יו"ר 'ימינה', שקיבל מעל 20 מנדטים בסקרים קודם פרישת סער מ'הליכוד', כבר הגיע ל-10.

השניים, שמתחרים על אותם הקולות, מנסים למצב איש את יריבו ככושלים. בנט טוען שסער התמקד בהקמת מפלגתו במקום במשבר הקורונה, וסער טוען כי בנט יחבור לממשלת נתניהו וימנע את השינוי.

כעת נראה שהמתח בין המפלגות גובר: בחדשות 12 פורסם כי כתבות המציגות את בנט באור שלילי שקודמו ללא שם מומנו ע"י 'תקווה חדשה' - בניגוד לחוק האוסר תעמולה פוליטית ללא ידיעת הציבור מי מממן הידיעה.

'ימינה' פנתה לוועדת הבחירות המרכזית בדרישה לקבל מהחברה שקידמה את התוכן, 'אאוטבריין', המתמחה בשיווק דיגיטלי, את המידע מי משלם אותו - אך המגיבים על העתירה הינם אנשי סער, כך שניתן להבין שאנשי המפלגה החדשה עומדים מאחורי המידע.

מ'תקווה חדשה' נמסר: "המפלגה פועלת להביא לידיעת הציבור מידע שפורסם בכלי תקשורת מובילים בישראל. לפני פורים הגיע הזמן להוריד את המסיכה מעל בנט ולומר לציבור בקול ברור את מה שבנט ו'ימינה' מנסים להסתיר - הצבעה לבנט היא הצבעה לנתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר