שינוי אסטרטגיה?

"לא יריב שלנו"; גדעון סער קורא להפסקת אש עם נפתלי בנט

לאחר המתקפות ההדדיות, יו"ר 'תקווה חדשה', גדעון סער, פנה היום (חמישי) בפומבי ליו"ר 'ימינה', נפתלי בנט, בקריאה להפסקת ההתגוששות ביניהם כדי לא לשרת את נתניהו (ארץ)

סער ובנט. ארכיון (צילום: Flash90)

לאחר המתקפות ההדדיות ביניהם, יו"ר 'תקווה חדשה', גדעון סער, פנה היום (חמישי) בפומבי ליו"ר 'ימינה', נפתלי בנט, בקריאה להפסקת ההתגוששות ביניהם.

סער, כתב לבנט כי ההתגוששות ביניהם עשויה לשרת רק את נתניהו ולכן הם יפסיקו בכך - גם אם הפסקת האש הזו תהיה רק מצדם ולא קשר להחלטתו של בנט.

בציוץ שהעלה בחשבון הטוויטר שלו, כתב גדעון סער: "נפתלי בנט, לישראל חשוב שנלך ביחד ונעשה שינוי במדינה. טובת המדינה מחייבת את החלפת נתניהו כדי לאחד את העם ולהקים ממשלה יציבה.

"תקווה חדשה תתמקד רק בכך. אתה לא היריב שלנו והמשך ההתגוששות בינינו תשרת רק את נתניהו. לפיכך, היא תיפסק מצידנו, גם אם זה יהיה באופן חד-צדדי".

מהליכוד נמסר בתגובה כי "גדעון ובנט כבר חתמו על הסכם עודפים והיום גדעון הודיע על הפסקת אש עם בנט - הכול כדי לתאם את הממשלה שלהם תחת לפיד. רק הליכוד יכול להקים ממשלת ימין על מלא!".

אתמול, כזכור, דווח כי סער קידם ברשת כתבות נגד בנט, באופן אנונימי. בתגובה לכ, אמר בנט אתמול כי "אתם יודעים שאני עשוי מחומר שלא מתרגש מכתבות מכפישות, אז פשוט מאכזב לראות את סער שמתיימר להחליף את נתניהו משתמש באותן שיטות בזויות. כתבות על הקינוחים של אשתי וטינופים של תקווה לישראל (איזו תקווה בדיוק?), לא יגרמו לי לעצור. אז תמשיכו לעשות קמפיינים אנונימיים, ואנחנו נמשיך לעבוד סביב השעון כדי להביא פרנסה וביטחון לאזרחי ישראל. זו השליחות שלי".

ממפלגת 'תקווה חדשה' נמסר אתמול לאחר הפרסום כי היא "פועלת להביא לידיעת הציבור מידע שפורסם בכלי תקשורת מובילים בישראל. לפני פורים, הגיע הזמן להוריד את המסכה מעל בנט ולומר לציבור בקול ברור את מה שבנט וימינה מנסים להסתיר - שהצבעה לבנט היא הצבעה לנתניהו".

בהמשך, גדעון סער הגיב לבנט וכתב כי "נגדך לא נעשה דבר שאינו תקין, אבל אתה ואנשיך תוקפים אותי ואת מפלגתי מיום הקמתה באופן חסר מעצורים. אתה עובד בשירות נתניהו, כדי לפגוע בחלופה לשלטונו ומשתמש באותה טרמינולוגיה נגדי בה הוא ואנשיו משתמשים".

סער קרא לבנט לחבור לקואליציית "רק לא נתניהו", ועקץ: "אתה יודע היטב איזה נזקים גורם נתניהו לישראל ועדיין מסרב להתחייב שלא תתן יד להקמת ממשלה בראשותו. אני שב וקורא לך להודיע כי לא תשתמש בקולות בוחריך למען הקמת ממשלה נוספת בראשות נתניהו אחרי הבחירות. בוא נפעל ביחד למען השינוי שישראל ואזרחיה מייחלים לו".

הבוקר, החליט סער, כך נראה, לשנות את האסטרטגיה ולחדול מההתקפות נגד 'ימינה' ובנט, שמצדו, עדיין לא הגיב לקריאה להפסקת אש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר