תובא הערב לישראל

החרדית לשעבר שנכלאה בסוריה שוחררה

מתאם השבויים והנעדרים ירון בלום יצא הערב למוסקבה כדי לאסוף את האזרחית הישראלית - החרדית לשעבר ממודיעין עילית, שהיתה כלואה בסוריה והועברה לידי הרוסים (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: באסל עווידאת, פלאש 90)

מתאם השבויים והנעדרים ירון בלום יצא הערב (חמישי), למוסקבה כדי לאסוף את האזרחית הישראלית, החרדית לשעבר ממודיעין עילית, שהיתה כלואה בסוריה, כך דיווח ברק רביד. האזרחית הישראלית הועברה כבר אתמול לידי הרוסים מה שאולי מסביר את שחרורם של שני ה"רועים" הסורים.

יחד עם בלום יצא גם רופא במטרה לבדוק את מצבה הבריאותי ועל פי בכירים ישראלים, הבדיקה הרפואית שנערכה לה אתמול העלתה שמצבה הבריאותי טוב ולא נראה שפגעו בה במהלך מעצרה בסוריה.

במהלך ביקורם של היועץ לביטחון לאומי מאיר בן שבת ומתאם השבויים והנעדרים במוסקבה אתמול הם פגשו את האזרחית הישראלית ושוחחו איתה והיא נבדקה ע"י רופא ישראלי שהצטרף לנסיעה.

פקיד בכיר ציין, כי הכוונה היתה להשלים את העסקה כבר אתמול כאשר בן שבת יצא במיוחד למוסקבה לשם כך, אלא שאז התברר שהאסיר דיאב קהמוז שהיה אמור להשתחרר בעסקת חלופי השבויים מסרב להיות מגורש לסוריה והוא דרש להיות מגורש לכפר רג'ר. לאור כך חזרתה של הישראלית התעכבה והיא נשארה במוסקבה יממה נוספת עד להגעה להסכמות בנושא.

הלילה כבר צפויה האזרחית הישראלית לנחות בחזרה בארץ והיא תיחקר על ידי כוחות הביטחון בניסיון להבין כיצד היא הגיעה לסוריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר