"יאיר קשור לחב"ד"

שליח חב"ד בשכונה של לפיד יוצא להגנתו

הרב יהודה ליפש, שליח חב"ד בשכונה בה מתגורר יאיר לפיד, יוצא להגנתו ומפרסם הודעה פומבית בה נאמר: "יאיר לפיד קשור לבית חב"ד, אין לי ספק שהדברים אינם מדויקים" (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
השליח ולפיד (צילום: ללא קרדיט)

הרב יהודה ליפש, שליח חב"ד בשכונה בה מתגורר יו"ר 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, יוצא להגנתו ומפרסם הודעה פומבית בה נאמר: "יאיר לפיד קשור לבית חב"ד, אין לי ספק שהדברים אינם מדויקים".

לדברי הרב ליפש: "כמנהל בית חב"ד בשכונתו של יאיר לפיד אין לי ספק שהדברים המצוטטים בשמו אינם מדויקים. יאיר לפיד קשור לבית חב"ד ומעולם לא הצטרף לקבוצת האקטיביסטים בשכונה הפועלים לפגוע בפעילותם של אנשי חב"ד, על אף ניסיון רב שנים מצדם לגייסו לצדם".

"בכל הזדמנות מביע לפיד הערכה לחב"ד ולפועלו של מנהיג החסידות הרבי מלובביץ' מלך המשיח", הוסיף השליח: "הן באירועים גלויים והן בשיחות פרטיות. לפיד מודע היטב לתרומתם האדירה של אנשי חב"ד בארץ וברחבי העולם כולו. רק בחנוכה אשתקד יאיר לפיד הדליק את החנוכיה המרכזית של חב"ד ברמת אביב ג'".

לדבריו: "בניגוד אולי לעיתונאי שציטט את הדברים בשמו, בטוחני שלפיד יודע כי חב"ד אינה מעורבת בפוליטיקה, על פי הוראתו הנצחית של הרבי, לא תצא כל קריאה להצביע למפלגה זו או אחרת.

"חב"ד ברמת אביב, בארץ ובעולם, תמשיך בתנופת העשייה לאהבת ישראל, שמירת התורה והארץ, ולפעול לקירוב הגאולה האמיתית והשלמה".

כזכור, על פי הדיווח של נחום ברנע ב'ידיעות אחרונות', לפיד צלצל אל אחד מראשי חב"ד ובפיו איום: "אם תתמכו במפלגה של בן גביר וסמוטריץ', אני ארדוף אתכם. נגמר הסיפור על חנוכיות בכל צומת ובתי חב"ד בעולם. נגמר הסיפור שלכם על אהבת ישראל".

לפיד הגיב מאוחר יותר לדברים בציוץ בטוויטר וכתב: "אני רוצה להבהיר: איני רודף ולא ארדוף אף אחד, בוודאי לא את חברי הטובים מתנועת חב״ד. תנועה רבת זכויות שרק אהבת ישראל ואהבת הארץ לנגד עיניהם. יחד עם זאת אני מביע דאגה עמוקה מכך שאיתמר בן גביר וחסידי הרוצח ברוך גולדשטיין יכנסו לכנסת".

"אני אמשיך להילחם בכל דרך כדי שאף גורם לא יתן יד לגזענות, להסתה, ולפילוג נוסף בעם ולא יתמכו בכהניסטים המאיימים על שלמות עם ישראל", הוסיף לפיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר