באולפן 'כיכר השבת'

משה גפני: "גנץ שיקר, לא מתאים להיות אפילו חבר כנסת"

יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, תוקף בחריפות את יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ: "הכנסת זה לא מקום עבודה שמתאים לו, לא רוצה לחשוב על התקופה שלו כרמטכ"ל" • הריאיון המלא ישודר מחר (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ וזאבי רוזנברג)

יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, תוקף בחריפות, באולפן 'כיכר השבת', את יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ: "הכנסת זה לא מקום עבודה שמתאים לו, לא רוצה לחשוב על התקופה שלו כרמטכ"ל". הריאיון המלא שעסק בכל הנושאים העומדים על סדר היום, ישודר מחר.

"לא להאמין", פתח ח"כ גפני את דבריו הקשים באולפן 'כיכר השבת': "נדבר על המציאות הבלתי נתפסת הזאת. אני ישבתי אצל בני גנץ וביקשתי ממנו שיקיים את ההסכם, שיעבור את חוק הגיוס, הוא שר הביטחון. הוא אמר לי 'כן, אני מעביר אותו'. חזרתי לחבריי ואמרתי 'ישבתי אצל יו"ר 'כחול לבן' והוא אמר שהוא מעביר את החוק', הוא לא העביר את החוק, שיקר במצח נחושה".

"מתברר שהוא בכלל לא נמצא במקום עבודה מתאים לו", הוסיף גפני בחריפות: "זה לא מקום עבודה שמתאים לו, אני לא רוצה לדבר על התקופה שהוא היה בצבא, התקופה שהוא היה רמטכ"ל, לא רוצה לדבר על זה. אני מקווה שהאויבים שלנו לא יודעים מי.. לא משנה, לא רוצה להיכנס לזה".

"הוא שיקר במצח נחושה", הוסיף גפני.

לדבריו: "המציאות הזאת שבה יושבת מפלגה, שאנחנו יודעים שגם על פי הסקרים אולי היא לא עוברת את אחוז החסימה, ומנהלים מלחמות עולם על הנושא של הקורונה ונושאים אחרים. מה הכוח שיש במשטר דמוקרטי כדי להעביר דברים? הכוח שיש ציבור שעומד מאחוריך, במה הם מדברים? על מה מדבר יו"ר 'כחול לבן', יכול להיות שהוא בכלל לא יהיה בכנסת, הוא גם לא מתאים להיות חבר כנסת, זה לא מקום עבודה שמתאים לו, החלק הזה הוא משונה, הסכם רוטציה שפשוט אי אפשר להבין את זה.

הוא טוען שלא עמדתם בהסכם הערבות

"אני לא הייתי ערב לשום דבר, וחוץ מזה מה זה רלוונטי? בגלל זה הוא פוגע בנו? צריך את חוק הגיוס או לא? אם לא צריך למה חתמת, אם חתמת תכבד".

דיברתם לאחרונה?

לאחרונה לא, דיברתי איתו הרבה מאוד פעמים. לאחרונה אני מתחיל להימאס לי האמירות האלה שלו".

כאמור, הריאיון המלא ישודר מחר כאן ב'כיכר השבת'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר