"לכו להתחסן!"

צפו: 'אסנת התלבטה ולא הספיקה להתחסן'

בתגובה לפייק ניוז המופץ ברשתות כביכול אסנת בן שטרית נדבקה בקורונה אחרי שהתחסנה, מבהירים בני משפחה וחברותיה כי היא התלבטה בשל ההריון, ולא חוסנה (חדשות)

אלי דן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

בשעות האחרונות, אחרי פטירתה הטראגית של אסנת בן שטרית, יולדת חרדית צעירה בשנות השלושים לחייה שאיבדה גם את עוברה, הפיצו ברשתות קונספירציות ופייק ניוז אודות נסיבות מותה.

בין היתר נטען כי היא נדבקה בעקבות קבלת החיסון הראשון נגד נגיף הקורונה, מה שמהווה "הוכחה" לאותם מפיצי שקרים לסיכון שבקבלת החיסון.

אך חברותיה וקרובות משפחתה מכחישות בשיחה עם 'כיכר השבת' את הטענות ומספרות כי ההיפך הוא הנכון. היא לא התחסנה בשל התלבטות אם להתחסן בזמן שהיא בהריון.

גם אחותה, אורטל סוסיה, שספדה לה בבכי במהלך מסע ההלוויה קורע הלב בהר המנוחות בירושלים, ביקשה בדמעות לנצל את הבמה בקריאה ללכת ולהתחסן.

אחת החברות של אסנת ע"ה מספרת ל'כיכר השבת' כי אסנת אמרה לה בדמעות מבית החולים, "אם הייתי יודעת שזה כל כך קשה הייתי מתחסנת, מתחרטת שלא התחסנתי".

חברותיה מכחישות את השמועה הזדונית לפיה המנוחה ע''ה התחסנה חיסון אחד, "היא רצתה להתחסן אבל השמועות והפייק ניוז הפחידו אותה. יש לה תינוקת בת 10 חודשים בבית, מה יהיה איתה ועם הילדים?"

גיס היולדת החרדית שנפטרה מנגיף הקורונה ואיבדה גם את עוברה, אומר היום ל'כאן חדשות' כי היה פעיל בקרב מתנגדי החיסונים וכעת השבית את פעילותו.

הוא סיפר, "הייתי מהראשונים שפתחו את הקבוצות של מתנגדי החיסונים. אני עדיין בקבוצות האלו, ואני עד היום מתנגד לחיסונים בכפיה אבל, יש אבל גדול".

"עד עכשיו זה לא היה כלפינו ,זה לא היה בחצר שלנו, בבית שלנו - וכשזה מגיע לחצר שלנו אתה מבין שאתה צריך לחשוב אחרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר