מגבילים כניסה

משבוע הבא: רק 200 ישראלים ייכנסו לארץ

בשל הביטול הצפוי של חובת הבידוד במלוניות, בהתאם לדיון בוועדת החוקה, הוחלט על צמצום דרמטי של אישור הכניסה לישראלים שרוצים לשוב ארצה - למקרים דחופים בלבד (בארץ)

(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

יו"ר וועדת החוקה, ח"כ יעקב אשר החליט להעניק 24 שעות נוספות בלבד להארכת חובת הבידוד במלוניות לנכנסים מחו"ל, ולאחר מכן לבטל את החובה.

בתגובה, הוחלט כי משבוע הבא תצומצם עד למינימום כניסת ישראלים לישראל למעט מקרים הומניטריים דחופים בלבד. מידי יום יאשרו כניסת 200 איש בלבד.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרת התחבורה מירי רגב ושר הבריאות יולי אדלשטיין קיימו הצהריים התייעצות לנוכח הדיון בוועדת החוקה שמוביל לביטול בידוד המלוניות חרף החשש של גורמי הבריאות, מפני חדירת מוטציות קורונה לישראל.

השלושה סיכמו כי החל משבוע הבא תצומצם עד למינימום כניסת ישראלים לישראל למעט מקרים הומניטריים דחופים בלבד, עד לכדי כניסה של לא יותר מ-200 ישראלים ליום בלבד וזאת עד למציאת פתרון טכנולוגי ו/או השבת הבידוד במלוניות, להבטחת בידוד השבים לישראל כנדרש כולל טיסות העולים שחלקם ייאלצו להידחות.

לאור הסיכום נקראים הישראלים שבדעתם לצאת מישראל בימים הקרובים, לשקול את נחיצות היציאה לנוכח ההגבלות הצפויות על חזרתם.

יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר אמר על ביטול הבידוד במלוניות: "הנתון המדהים לפיו רק 30% מהנכנסים לארץ הולכים למלוניות מוכיח שהכלי הזה כבר מזמן אינו אפקטיבי לעצור שום מוטציה. משרד הבריאות היה צריך להיות ערוך בזמן עם פתרונות אלטרנטיביים כפי שדרשנו ולא לגלגל מעליו את האחריות. לא נאפשר פגיעה קשה כל כך בזכויות אזרח רק בגלל שלממשלה אין אמון בעבודת המשטרה וגורמי האכיפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר