"העריץ אותו"

כוכב 'ברדק' הגיע לשמח את משפחת יוסף מרדכי קדוש ז"ל • צפו

כוכב הסדרה 'ברדק' הגיע לנחם את בני משפחת הנער יוסף מרדכי קדוש ז"ל - תוך ביצוע החיקויים האהובים עליהם. בנוסף, הגאון רבי שמואל רבינוביץ' ניחם אף הוא • צפו (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אפי סקקובסקי (צילום: באדיבות המשפחה)

משעשע ועצוב יחד: השחקן והיוצר החרדי אפי סקקובסקי הגיע אמש (ראשון) לניחום אבלים בבית משפחתו של הנער החרדי יוסף מרדכי קדוש ז"ל, שהלך לעולמו בשבוע שעבר לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.

הקשר של סקקובסקי ושותפו מני וקשטוק עם משפחת קדוש, החל חודשים ספורים לפני פטירתו של יוסף מרדכי ז"ל - כאשר השניים הגיעו לשמח ולעודד את המנוח במיטת חוליו בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים זאת לאחר שבני משפחתו סיפרו לו שבנם מעריץ אותם.

בתיעוד שהגיע ל'כיכר השבת' נראה אפי סקקובסקי שהגיע לנחם את בני משפחת קדוש מספר בדיחות ומצחיק את האב וילדיו היושבים שבעה - לבקשת האב שרצה להפיג את העצב והכאב.

בתוך כך, רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ הגיע אף הוא לנחם ולחזק את בני המשפחה האבלה ואף העלו זכרונות משותפים משנים עברו, כפי שתוכלו לראות בתיעוד הנרחב.

הניחום של הגר"ש רבינוביץ (באדיבות המשפחה)

ל'כיכר השבת' נודע כי הרב רבינוביץ נוהג כבר במשך שנים הרב ללכת מידי שבוע לבקר ולחזק ילדים חולים בביתי החולים - את הנער יוסף מרדכי קדוש ז"ל הכיר הרב במהלך פעילותו במחלקות הילדים, הרב אף ערך לנער ז"ל בר מצווה יוקרתית לפני כשנה בכותל המערבי.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר