החשד להסתה

הפרקליטות על חקירת מיכאל בן ארי: "הטענות להתנכלות - מופרכות"

בפרקליטות מתייחסים הערב לחקירתו של ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי, ומציינים כי מדובר בחשד לעבירה של הסתה לגזענות. הם דוחים את "הטענות המופרכות" להתנכלות (חדשות בארץ)

מיכאל בן ארי (צילום: Flash90)

לאחר שזומן אתמול (שני) לחקירה במשטרה, בפרקליטות דוחים את הטענות להתנכלות ומציינים הערב כי חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן-ארי זומן לחקירה ע"י משטרת ישראל בעקבות תלונה שהתקבלה על מספר פרסומים שפרסם בעת האחרונה, המעלים חשד לעבירה של הסתה לגזענות.

אמש, הודיע בן ארי בטוויטר כי "הבוקר שוב מוזמן ל'חקירה', להקריא לי ציוצים וטוקבקים. מנדלבליט יכול; היום אני מחר זה אתם. משטרת מחשבות וסתימת פיות. עודה יכול לקבל כספי טרור, לא ייפסל ולא ייחקר... היזבק שחאדה יהללו רוצחים יקבלו הכשר. תגידו את האמת תחקרו. שיגיש כתב אישום ונתמודד בבית משפט מול מסכת השקרים של הארור".

החקירה, כאמור, התקיימה אמש בתחנת מחוז ש"י של המשטרה. החשד: הסתה בשל פוסטים שפרסם. בסיום החקירה הוא שוחרר לביתו.

בפרקליטות ציינו הערב כי הבקשה לאשר את חקירתו הועברה לפרקליטות ולאחר בחינה היא אושרה, כמקובל, על ידי המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים, הגב' נורית ליטמן. עוד נמסר כי עיתוי החקירה נקבע ע"י משטרת ישראל, בהתאם לשיקוליה.

"אנו דוחים בתוקף את הטענות המופרכות", אומרים בפרקליטות, "כאילו ישנו קשר כלשהו בין עיתוי החקירה לבין הבחירות לכנסת, ואין ולא היתה לנו כל ידיעה על כוונותיו של בן-ארי להיכלל ברשימה כלשהי לכנסת.

"ההחלטות בעניינו התקבלו משיקולים מקצועיים וענייניים בלבד. גם הטענות להתנכלות מצד היועץ המשפטי לממשלה מופרכות. היועץ המשפטי לממשלה כלל לא נדרש לנושא ולא עסק בו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר