היציאה מהסגר

ד"ר אלרעי פרייס נגד השלבים של נתניהו: "תלוי בתחלואה"

"אנשים מתנהגים בחוסר אחריות ובצורה מזעזעת", אמרה ראש שירותי הבריאות בתגובה למסיבות הפורים שנערכו בלילה האחרון על ידי צעירים חילונים, בניגוד להנחיות • ועד מתי הסגר? (אקטואלי)

(צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הציג אתמול תכנית של 5 שלבים ליציאה מהסגר. הבוקר (חמישי) אומרת ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס כי הכל תלוי בתחלואה.

בראיון לגל"צ אמרה: "משרד הבריאות הציג תכנית מאוזנת של שלושה שלבים וזה צריך להיעשות בצורה מסודרת. אני לא יכולה לחתום על זה שבעוד שבועיים או חודש תהיה פתיחה מלאה של המשק, זה תלוי בתחלואה".

"אני חותמת רק על דברים שאני יודעת, לא יודעת מה יהיה עוד חודש. אני מסתכלת בדאגה על מקדם ההדבקה שעולה ומספר החולים הקשים שיורד מאוד לאט. אם המסיבה בתל אביב היא אינדיקציה לאיך העם מתנהג - בעוד חודש ממש לא נוכל לחזור לשגרה".

חילונים חוגגים ביער לכיש (צילום: דוברות המשטרה)

היא הוסיפה, בהתייחסות לחגיגות הפורים שנראו אתמול בתל אביב כי "המסיבה שראינו אתמול היא בעיה חמורה. אפשר לעשות סגרים והגבלות אבל אם אנשים לא מבינים שאסור לעשות התקהלויות כאלה אין מה להגיד. זה תלוי בכל אחד מאיתנו".

"קשה לתאר את התחושה שבאותו הזמן יש הורים בת"א ובערים אחרות שמחכים הלימודים ייפתחו. אנשים מתנהגים בחוסר אחריות ובצורה מזעזעת. אין מילה אחרת".

על שושן פורים בירושלים אמרה: "אנחנו חושבים האם אפשר לעשות הגבלות ספציפיות. זה לא נראה מידתי לעשות עוצר לילה בכל הארץ כי בירושלים חוגגים פורים בראשון. חושבים להגביל רק את ירושלים ולהטיל מגבלות איפה שצריך במקום להגביל את כל המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר