נשלח לבדיקה

מעצרו של הפורץ לבית מרן הגר"ח קנייבסקי - הוארך

בית משפט השלום בתל אביב האריך בארבעה ימים את מעצרו של הצעיר החשוד בניסיון הפריצה עם סכין לביתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי; החשוד נשלח לבדיקה (ארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר (חמישי) בארבעה ימים את מעצרו של הצעיר החשוד בניסיון הפריצה עם סכין לביתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי.

במהלך הדיון בבית המשפט טען החשוד כי הוא מחזיק את הסכין לצורך עבודה במטבח - אך השופט לא קיבל את טענותיו, וכאמור האריך את מעצרו והורה לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית.

כפי שנחשף ב'כיכר השבת', צעיר כבן 25, תושב אשדוד ניסה אמש (רביעי) לפרוץ לביתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי קנייבסקי ברחוב רשב"ם 23 בבני ברק.

החשוד שהשתחרר לאחרונה מבית הכלא ובעל עבר פלילי עשיר - המתין במשך זמן רב מחוץ לבית הרב וניסה להיכנס להתברך, אלא שנאמני הבית הבחינו בדפוס התנהגות חשוד של הצעיר והזעיקו את כוחות המשטרה והשיטור העירוני בראשותו של אדיר מעטו.

ברשותו של הצעיר נתפס סכין חד ומסוכן, לטענתו הוא בא 'בשליחות למסור מסר חשוב לרב' מבלי למסור יותר מידי פרטים.

בני הבית של מרן הגר"ח קנייבסקי אמרו ל'כיכר השבת': "היה נס גדול, זה יכל להיגמר באסון. בכל יום עוברים פה מאות להתברך אצל הרב, מזל ששמנו לב לחשוד - הוא היה נראה לחוץ ומבולבל מאוד. לא ברור מה היו הכוונות שלו".

זמן קצר אחרי שעוכב לחקירה על ידי השוטרים שהוזעקו אל הבית ברחוב רשב"ם, הגיע שליח מטעם בני ביתו של מרן שר התורה לתחנת המשטרה להגיש נגדו תלונה.

בחקירתו במשטרה אמר החשוד כי הגיע "למסור מסר" לרב, בשל קריאתו של מרן להתחסן נגד הקורונה והעובדה שהוא לא תומך בראש הממשלה בנימין נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר