הפרות החילונים

להפסיק את המסיבה המושחתת // מאיר ברגר

פשעי יחידים מיוחסים למגזר שלם ולפטרוניהם הפוליטיים רק כשמדובר בבעלי חזות חרדית. כשאלפי חילונים חוגגים בלב תל אביב ליברמן ולפיד אפילו לא נדרשים להתנצל (חרדים, דעות)

מאיר ברגר | כיכר השבת |
כותב השורות (צילום: ללא קרדיט)

זו לא הלוויה המונית או חתונה. זו גם לא מסיבה המונית או חגיגה. זו עיר שלמה המתיימרת להיות הבירה התרבותית של ישראל ואליה נשואות ראשי המפלגות החילוניות לקראת הבחירות הקרובות בעוד שלושה שבועות - תל-אביב-יפו - שהפכה בשבועיים האחרונים למסיבה המונית אחת גדולה.

סח לי חבר חילוני תושב תל אביב בשבוע שעבר. אני מצטט אותו מילה במילה, לא נגעתי: "שמע, אתה לא מבין מה הולך כאן. מקומות הסעדה ובילוי פתוחים חופשי ברחבי העיר ובאין מפריע. כולם חוגגים. לא בפנים: בחוץ. בחסות תירוץ ה'טייק אווי', מקומות הבילוי משחררים החוצה אוכל ושתיה ויאללה מסיבה. לפעמים עשרות מתגודדים יחד, לפעמים מאות".

"אני מדבר איתך על איזור דיזינגוף סנטר אבל זה לא רק שם. אתה מוצא פינות כאלה בלילות בנקודות רבות בתל אביב. השיטור העירוני לרוב מעלים עין. כשהוא נאלץ להגיע לאחר לא מעט קריאות של תושבים אחראיים הוא כורז כמה כרזות, חלק מהאנשים מתפזר לדקות אחדות, המשטרה הולכת והמסיבה חוזרת".

בסוף השבוע האחרון המראות הללו טיפסו לשיא של כל הזמנים. אלפי חוגגים חילוניים נצפו ברחבי תל אביב-יפו בנקודות שונות בעיר תוך כדי חילול שבת המוני במרחב הציבורי ועם אפס שמירה על הנחיות משרד הבריאות.

לאחר שהמדיה החברתית הוצפה בתיעודים מביכים מכל הכיוונים, התקשורת המסחרית, שלאורך חודשים חבטה בציבור החרדי וייחסה אליו באופן בלעדי וקולקטיבי את "ההתכחשות לקורונה", התקשתה להתעלם וסיקרה את הסצנות הנפשעות בכפפות של משי.

לאלפי החוגגים הללו יש בית פוליטי כלשהוא. עובדה: אביגדור ליברמן, יאיר לפיד, ניצן הורביץ ושאר ראשי המפלגות החילוניות מכתתים רגליהם במעוזיהם כדי לקבל את תמיכתם ביום הבחירות.

האם התקשורת המסחרית על כל אגפיה ושלוחותיה ביקשה לקבל את גינוייהם הכל כך מתבקשים למעשי הציבור שלהם? הצחקתם אותה. הצחקתם גם את יאיר לפיד ואביגדור ליברמן.

זו בדיוק הסיבה שהדבר היחיד שמעסיק את השניים הללו ביממה האחרונה הוא התחקיר הנבזי שייחס את האבסורד המאפיין את עבודת ועדת החריגים בנתב"ג למגזר החרדי ופטרוניו הפוליטיים. זו בדיוק הסיבה שעירית תל אביב הסתפקה בתגובתה הכל כך רפה לנוכח המסיבות ההמוניות על כך שהיא "מביעה צער" על ההפרות וכי אכיפתן נתונה למשטרת ישראל.

כך בדיוק נראה השת"פ המושחת והלא-רשמי בין כלי התקשורת המסחריים לראשי המפלגות החילוניות הבועטות בראש החרדי בכל רגע מזדמן: פשעי יחידים מיוחסים למגזר שלם ולפטרוניהם הפוליטיים רק כשמדובר בבעלי חזות חרדית.

אלפי חוגגים חילוניים ששוצפים את תל-אביב-יפו ורומסים בגסות את הנחיות משרד הבריאות ופוגעים בבריאותם – כלל אינם מעניינם.

הגיע הזמן להסיר את הלוט מעל פרצופם ולעצור את המסיבה המושחתת הזו.

  • הטור פורסם הבוקר בעיתון 'המבשר'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר