ביפו והרצליה | צפו

בסוף השבוע: המשטרה פיזרה חתונה ומסיבת טבע

למרות אזהרות המשטרה, בעל אירוע של חתונה שנערכה ביפו החליט להמשיך את האירוע. כמו"כ השוטרים איתרו מסיבת טבע בסמוך לנוף ים שבהרצליה וקנסו את החוגגים (משטרה)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

במהלך סוף השבוע האחרון משטרת ישראל נאלצה להתמודד עם מפרי החוק, שערכו מסיבות המוניות בערים; יפו והרצליה.

המקרה הראשון, התרחש בעיר יפו, שם חשפו בסוף השבוע חתונה רבת משתתפים שנערכה בשעת לילה ביפו ופיזרו את ההתקהלות האסורה, לאחר שהתקבל דיווח על אירוע המוני המתקיים בניגוד להנחיות משרד הבריאות, כאשר במקום מוזיקה רועשת וריקודים .

בתוך כך, שוטרי התחנה איתרו את המקום ונתנו לבעל האירוע הזדמנות לפזר את ההמון ללא רישום קנס, אולם בחר להמשיך באירוע ולפיכך רשמו השוטרים קנסות לבעל האירוע והתקליטן.

כמו כן, המשטרה איתרה עוד במהלך סוף השבוע האחרון, מסיבת טבע רבת משתתפים בשטח פתוח סמוך לנוף ים בהרצליה. המבלים נקנסו בגין הפרת ההנחיות והדי.ג'יי נקנס בדו"ח ע"ס 5,000 ש"ח

השוטרים הבחינו במקום בעשרות מבלים, מוזיקה רועשת, עמדת די.ג'יי ומשקאות אלכוהוליים. השוטרים קנסו כאמור את המבלים במסיבה בגין הפרת הנחיות משרד הבריאות וכן קנסו את הדי.ג'יי בדו"ח ע"ס 5,000 ש"ח.

ממשטרת ישראל נמסר: "ישראל ניצבת בחזית המאמץ הלאומי לבלימת המגפה, אולם כל אדם נושא באחריות ונדרש למלא אחר הנחיות משרד הבריאות, שהרי התנהגות הפרט משפיעה על בטחון כלל הציבור ובריאותו".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר