ניקיון פסח - התחלנו: 9 טריקים נדירים לבית נקי יותר

אתם מקצוענים בזיוף בית נקי תוך מספר דקות. אך כאשר בקבוק מיץ תפוזים נשפך לכם על הרצפה או לחילופין, פסח מתקרב ודורש ניקיון עמוק ורציני, אנו רוצים שתהיו מאורגנים ומוכנים (עיצוב הבית)

(צילום: שאטרסטוק)

כמובן, אתם מקצוענים בזיוף בית נקי תוך מספר דקות. אך כאשר בקבוק מיץ תפוזים נשפך לכם על הרצפה או לחילופין, פסח מתקרב ודורש ניקיון עמוק ורציני, אנו רוצים שתהיו מאורגנים ומוכנים. לכן ריכזנו עבורכם את 9 הטריקים הטובים ביותר בניקיון, שכל אחד צריך להכיר, החל מהברקת האמבטיה עם אשכולית וכלה באוורור שטיח עם סודה לשתיה:

1. הסרת לכלוך מתחתית המגהץ עם קורטוב מלח

זוהי שעת בוקר לחוצה. אתם מנסים להיפטר מקמטים על החולצה שלכם ואופס, בלי משים מעניקים לה כתם חדש. טיפ זה קורא לכם להניח את משטח הברזל החם של המגהץ על מלח, שנדבק ואוסף את הלכלוך שהצטבר עליו. ברגע שהמגהץ מתקרר, תוכלו לנגב את הלכלוך מיד, בקלות ובמהירות.

2. הכנת מטהר אוויר טבעי עם וודקה

אנחנו רציניים. לוודקה יש ניחוח עז אם שואפים אותה לריאות ישר מהבקבוק, אך אם תוסיפו אותה לבקבוק ריסוס עם מים ביחס של אחד לשלוש, היא תוכל, למעשה, לספק ניחוח נקי וניטרלי לביתכם.

3. איסוף זכוכית שבורה עם פרוסת לחם

אתם והתה הצונן שלכם עשיתם את הדרך מהמטבח לסלון בבטחה... עד שהכוס שבידכם נפלה והתנפצה על הרצפה. מתברר ש"ניגוב" פרוסת לחם על הרצפה לא רק יספוג את הדליפה, אלא גם יאסוף את כל אותם רסיסי הזכוכית הזעירים שאולי לא תראו במבט ראשון.

4. שימוש בפתקיות דביקות לניקוי מקלדות מחשבים

חד משמעית, הפתרון הזה הופך את המוצר הפשוט ששמו "פתקיות דביקות" מסתם נוח לפשוט גאוני. פשוט העבירו את החלק הדביק שלהן בין מקשי המקלדת שלכם, כדי ללכוד אבק, פירורים וכל מה שמסתתר ביניהם.

5. שימוש בקורנפלור כדי להיפטר מכתמי שומן

כתמי שמן על רהיטים, מזרנים ועוד, הם קשים לטיפול, אך עמילן התירס הוא הנשק הסודי שלכם פה בסיפור. ערבבו אותו עם מים, מרחו את הדבק שנוצר על המקום השומני והשאירו ללילה. בבוקר, התכוננו להיות מופתעים.

6. מניעת לכלוך מהידבקות לכותש שום

רססו את כותש השום שלכם בספריי שמן לפני השימוש, כך שכל שאריות השום המיותרות שעליו יחליקו בקלות לאחר מכן.

7. שטיפת בלנדר במים וסבון

לאחר הכנת שייק, מלאו את הבלנדר המלוכלך שלכם במים וסבון כלים בנדיבות. הפעילו במהירות גבוהה ואז שטפו.

8. אוורור שטיח עם סודה לשתייה

השטיח שלכם צבר ריח לא נעים? פזרו עליו סודה לשתייה, תנו לה לשבת שעה ואז שאבו. זהו, חסל סדר חיפושים אחר ריח תמוה המגיע ממקור לא ידוע.

9. ניקוי אבק מתחת לרהיטים עם גרביים

עטפו זוג גרביים סביב ראש המטאטא שלכם והשתמשו בידית כדי להגיע מתחת לספה או לארון שלכם. החשמל הסטטי של הגרביים פועל כמו מגנט לאבק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר